Demi Lovato adalah seorang penyangak vokal untuk beberapa sebab penting: positif tubuh, harga diri, dan ketenangannya (berlaku enam tahun!), Antara lain. Tetapi satu perkara yang dia lebih ghairah tentang adalah kesihatan mental. Dia memberitahu Glamour tahun lepas yang dia anggap bercakap tentang penyakit mental dan ketagihan adalah “tujuan sejati” beliau, dan telah aktif dan kelihatan dalam pembaharuan yang terkemuka untuknya. Kesnya: Dia adalah pemilik sebahagian daripada kemudahan pemulihan yang pernah dia lakukan untuk rawatan, mengetuai beberapa persidangan kesihatan, memulakan program yang membantu orang yang tidak mampu mendapatkan rawatan, dan menunjukkan kepada Kongres untuk melobi pembaharuan kesihatan mental.

Kini Lovato meneruskan kerja beliau pada skala yang lebih besar: Dia adalah duta kesihatan mental untuk Warga Global, “platform tindakan sosial” yang menggunakan Twitter, Instagram, dan media sosial lain sebagai jalan untuk perubahan sosial.

Dia mengumumkan berita mengenai Instagramnya pada Ahad petang-dan menurut kapsyen itu, perkara pertama dalam agendanya seolah-olah menjadi program perintis dengan Save the Children in Iraq.

Memuatkan

Lihat di Instagram

Menurut Insta kedua dalam tayangan slaid, Lovato akan mengambil program Save the Children HEART-yang memfokuskan kepada penyembuhan, sokongan psikologi, dan “pendidikan asas melalui seni” -untuk anak-anak yang telah berpindah ke negara Timur Tengah. “Harapan saya ialah program ini dapat memberikan sedikit keselesaan kepada mereka yang paling memerlukan,” katanya. “Ini bukan mengenai politik atau bangsa atau agama, semata-mata mengenai kemanusiaan dan melindungi satu sama lain.”

Sebab semacam itu-dan juara yang sempurna untuknya.

Cerita Terkait:-Demi Lovato Membuka Sudah Menjadi Lima Tahun Senang dalam Post Instagram Menyentuh Ini
-Demi Lovato Melancarkan Dokumentari “Terus Bergerak” Mengenai Kehidupannya
-Demi Lovato Mendedahkan “Perkara yang tidak baik dan tidak selesa” Dia Akan Meningkatkan Kepercayaan Diri-Nya