Pada bulan November, Ainsley Earhardt dari Fox News mempunyai seorang bayi perempuan. Pada bulan Februari, hanya beberapa hari sebelum dia pulang dari cuti bersalin, pengerusi Fox dan Ketua Pegawai Eksekutif Roger Ailes mempromosikannya ke kedudukan cohost Fox & Friends, menggantikan hos keluar Elisabeth Hasselbeck. Dengan seorang berumur empat bulan di rumah, dia kembali bekerja-untuk memulakan “pekerjaan impiannya”. Di sini, Earhardt, 39, melangkah anda melalui segala-galanya: Bagaimana dia mendaratkan promosi, bagaimana peralihan kembali, dan mengapa dia percaya dasar cuti bersalin yang baik untuk perniagaan. * Seperti diberitahu kepada Emily Mahaney *

ainsley work

Saya telah menginginkan bayi untuk masa yang lama, walaupun sebelum suami saya dan saya telah berkahwin. Dan tahun lepas, selepas bekerja di Fox selama sembilan tahun, ia kelihatan seperti masa yang tepat. Saya telah bekerja di Fox. Saya bermula pada tahun 2007, bekerja peralihan semalaman pada hujung minggu. Saya akan melakukan pengemaskinian berita selama satu jam setiap jam mengenai program-program seperti * Hannity *. Saya mendapat kenaikan pangkat untuk menjadi penaja pertunjukan awal pagi Fox & Friends First, pada tahun 2013. Saya suka pekerjaan itu, dan saya telah melakukannya selama dua tahun, ketika saya mendapati bahawa saya hamil Mac lalu. Saya dan suami saya teruja.

Empat bulan kemudian, saya memberitahu semua bos saya yang saya harapkan, dan mereka memeluk saya dan melompat gembira. Kemudian, saya memberitahu Roger, yang juga seorang bapa, dan dia berkata, “Anak ini akan sentiasa menjadi sebahagian daripada keluarga Fox, saya mahu anda mengambil cuti bersalin selama empat bulan, sangat penting bagi saya untuk memberikannya kepada pekerja saya Bon dengan bayi anda. ” Untuk seorang bos untuk memberitahu anda itu? Hebat. Dari sana, saya terus mengabarkan berita itu. Saya pergi ke Charleston dan Chattanooga untuk menampung penembakan di sana, dan saya pergi ke Iowa untuk liputan pilihan raya. Apabila saya pergi untuk cuti bersalin pada akhir bulan Oktober, saya fikir: Betapa surreal yang saya akan kembali bekerja sebagai ibu dengan bayi di tangan saya.

Anak perempuan kami, Hayden DuBose Proctor, dilahirkan pada minggu depan. Apabila suami saya meletakkannya di dalam lengan saya, saya teringat melihat ke bawah wajahnya dan berfikir, saya ingin sangat teruk untuk berjumpa dengan anda dan sekarang saya mempunyai awak. Kami membawa pulang bayi pada hari Selasa dan saya berada di TV pada hari Jumaat menunjukkan dunia yang menunjukkan penonton saya-bayi pada Fox.

Sukar untuk menarik diri dari kerja pada mulanya. Saya pasti bersabar dengan berita itu, bercakap dengan rakan sekerja saya. Saya menonton perdebatan dan bersedia untuk membincangkannya-tetapi saya tidak berada di udara. Sebelum saya pergi, saya fikir, oh, saya akan kembali awal. Saya tidak memerlukan empat bulan. Tetapi anda sebenarnya. Saya akhirnya mengambil masa empat bulan penuh. Saya mempunyai begitu banyak detik istimewa dengan anak saya: Saya berada di sana pertama kali dia ketawa; kali pertama dia menggegarkan keriangannya; kali pertama dia memegang kepalanya menggunakan kekuatan di bahagian belakang lehernya.

ainsley family

Hampir sebulan yang lalu, saya sudah bersedia untuk kembali ke tugas saya di * Fox & Friends First * selepas cuti bersalin, apabila saya mendapat panggilan bahawa Roger ingin melihat saya. Saya telah mendengar bahawa Fox & Friends kedudukan cohost terbuka, tetapi saya tidak tahu apa yang diharapkan. Saya fikir, mungkin dia hanya mahu mengalu-alukan saya kembali dari cuti bersalin. Namun, saya berharap berita gembira: saya akan terisi Fox & Friends banyak tahun saya di Fox, dan untuk tempoh masa, saya berlabuh Fox & Friends pada hujung minggu juga. Saya tahu format itu, dan saya rasa saya hanya boleh jatuh ke kedudukan.

Saya masuk ke pejabatnya pada hari itu. Saya duduk di atas sofanya. Sepuluh tahun yang lalu, saya sangat teruja untuk mendapatkan wawancara dengan Roger, legenda apa, dan kemudian, di sini saya, 10 tahun kemudian, berhadapan dengan Roger sekali lagi! Dan dia berkata, “Anda mendapat pekerjaan ini.” Saya keluar dari pertemuan itu, dan saya menelefon ayah saya. Saya bertanya, “Ayah, berapakah kerja yang anda buat untuk meneruskan saya di kolej?” Dan dia berkata, “Pada satu ketika, saya bekerja tiga pekerjaan.” Dan saya berkata, “Baiklah, ini semua dibayar. Anak perempuan anda akan menjadi tuan rumah Fox & Friends.”Kemudian, saya pulang dan memberitahu suami dan bayi saya.

Dan beberapa hari kemudian, saya kembali bekerja dengan dua tajuk baru: Ibu dan Cohost Fox & Friends. Apabila saya duduk di atas sofa curvy pada hari pertama pada 29 Februari, saya hanya fikir, anda mempunyai ini. Anda telah melakukan ini selama bertahun-tahun.

Sekarang, empat minggu kemudian, saya sedang mencari cara untuk mengimbangi segala-galanya. Saya bergantung pada suami saya pada waktu pagi kerana saya bekerja. Kemudian, saya bersama dia pada sebelah petang, semasa dia bekerja. Pada waktu malam saya perlu belajar untuk persembahan itu, dan saya banyak bergantung kepadanya. Dia akan berkata, “Ainsley, anda terus belajar, saya mempunyai ini.” Masa yang lain, saya hanya perlu berkata, “Anak saya memerlukan saya, jadi saya akan melangkah dari nota saya, saya akan menyanyi dia untuk tidur selama sepuluh minit dan kemudian saya akan kembali belajar. ” Saya belajar. Saya hanya mengambil satu hari pada satu masa.

Mempunyai bayi membuat saya bersyukur kerana saya bekerja untuk sebuah syarikat yang memberikan anda cuti empat bulan. Dan hati saya pecah untuk wanita yang tidak mendapat masa itu bersama anak mereka. Sebagai seorang ibu, anda hanya tidak bersedia untuk kembali dengan segera – secara fizikal, anda tidak boleh. Anda hanya memerlukan sedikit masa untuk ikatan, tetapi anda memerlukan masa untuk sembuh. Ia menghidangkan perniagaan untuk menyediakannya kepada ibu. Ini keputusan perniagaan pintar-anda tidak akan mempunyai perolehan jika anda cuba membuat pekerja gembira. Orang-orang yang menjalankan perbadanan [harus] mempunyai hati untuk ibu. Sesiapa yang menjadi ibu bapa tahu betapa sukarnya beberapa minggu pertama. Dan jika anda ingin mempunyai keluarga, saya fikir ia adalah bijak untuk melihat dasar yang telah dimiliki syarikat sebelum mengambil pekerjaan. Buat kerja sekolah kamu.

Saya mengambil begitu banyak perkara yang jauh dari cuti bersalin saya. Ia mengajar saya untuk mempunyai lebih banyak belas kasihan untuk orang lain dan melihat setiap individu sebagai anak seseorang. Apabila kita bercakap tentang menghantar tentera ke luar negara, anda fikir itu adalah seorang gadis kecil. Itulah budak kecil seseorang. Apabila kita menceritakan kisah tentang siapa saja, itu adalah anak seseorang.

Tuhan memberikan saya begitu banyak hadiah yang indah sejak tahun lepas. Saya mempunyai bayi. Saya mempunyai promosi ini. Ia adalah satu musim yang hebat untuk saya. Dan saya hanya merasa istimewa dan bangga dan dihormati sebagai seorang wanita untuk dapat melihat gadis kecil saya dan berkata, “Impian anda boleh menjadi kenyataan.”