Apa yang berlaku dengan sistem cuaca yang kuat yang memusnahkan A.S.? Jennifer Lawrence mempunyai teori. Menurut pelakon, ribut taufan seperti Harvey dan Irma adalah produk dari kemarahan Ibu Alam.

Semasa mempromosikan filemnya yang akan datang Ibu!, Lawrence telah ditanya oleh wartawan Jackie Long atas pemikirannya mengenai banyak perubahan yang berlaku di A.S. sejak setahun lalu.

“Ia menakutkan,” kata Lawrence sambil menambah, “Anda tahu, bahasa baru ini yang membentuk, saya tidak mengetahuinya, tetapi juga menakutkan untuk mengetahui bahawa perubahan iklim adalah disebabkan oleh aktiviti manusia, dan kita terus mengabaikannya. “

Apabila ditanya dengan lebih jelas tentang taufan, Lawrence berkata sukar untuk menyaksikan kehancuran berterusan, terutama ketika mempromosikan filem bertajuk Ibu!

“Anda menonton ribut taufan ini sekarang dan … sukar untuk tidak merasakan kemarahan Ibu Alam dan kemarahan,” katanya..

“Ia benar-benar memusingkan dan mengecewakan,” aktres itu berterusan. “Saya telah mendengar perkara-perkara dan melihat perkara-perkara di TV di negara saya sendiri yang menghancurkan saya dan membuat saya sakit.

Lama kemudian meminta Lawrence jika dia mendapati Presiden Donald Trump mengelirukan, yang Lawrence dengan cepat menjawab, “Saya tidak mendapati dia mengelirukan saya tahu apa sebenarnya dia.”

Lawrence tidak pernah menjadi ungu yang menyusut ketika berpolitik. Malah, pemain berusia 27 tahun itu berkempen untuk Hillary Clinton semasa pilihan raya presiden 2016. Pada Hari Pemilihan Lawrence dan teman lelakinya, Ibu! Pengarah Darren Aronofsky, menggunakan panggilan FaceTime satu-satu untuk menyuap orang di Duke University untuk mengundi.

[#twitter: https://twitter.com/EthanUdell/status/796117768143769604]

Oh, dan dia pastinya tidak pernah malu tentang berkongsi perasaannya di Trump. Menurut Associated Press, dia pernah berkata pilihan raya Trump mungkin hanya “akhir dunia.”