Dalam ucapan di majlis makan tengahari Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu pada hari Rabu, Lady Lady Melania Trump memanggil komuniti antarabangsa untuk membantunya menamatkan cyberbullying. Ironic, apabila anda menganggap salah satu kesenangan suaminya adalah mengundurkan diri GIF dari dirinya yang memukul wanita-Hillary Clinton tepat-dengan bola golf.

“Ia tetap menjadi keutamaan moral generasi kita untuk mengambil tanggungjawab untuk apa yang anak-anak kita belajar,” kata Trump dalam ucapannya. “Kita mesti fokus sekarang kepada mesej dan kandungan yang mereka terdedah setiap hari-media sosial, pembulian . “

Dalam ucapannya, Trump berkata bahawa kita perlu mengajar kanak-kanak yang betul dan salah dengan “contoh kita sendiri.” Beliau menambah, “Kita harus ingat bahawa mereka menonton dan mendengar …. Sebagai orang dewasa, kita bukan sahaja bertanggungjawab, kita bertanggungjawab.”

Sebelum ucapan Trump berakhir, pengguna media sosial, termasuk bekas calon presiden, Jill Stein, tidak dapat membantu tetapi membayangkan pembahagian idea yang mendalam antara Melania dan suaminya, Presiden Donald Trump.

Sebagai The Washington Post disenaraikan, di luar tweet bola golfnya, Trump juga memanggil Clinton “bengkok Hillary,” merujuk kepada Senator Marco Rubio sebagai “sedikit Marco,” dan baru-baru ini memanggil pemimpin Korea Utara Kim Jong-un “Rocket Man” di hadapan seluruh Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu.

Malah Clinton sendiri mendapati punca pilihan pertama Lady-nya dan tidak banyak diabaikan.

“Saya fikir ia satu isu yang sangat penting, dan jika dia serius dan mampu untuk meneruskannya, saya yakin ada banyak orang yang akan cuba untuk membantunya,” kata Clinton kepada Mic dalam satu kenyataan baru-baru ini. perbincangan meja bulat.

Apabila ditanya oleh wartawan bagaimana Trump boleh membentangkan platform cyberbullyingnya dengan wajah lurus bersama tweets gananya suaminya, Stephanie Grisham, pengarah komunikasinya, mengatakan bahawa Trump “tidak akan mengelakkan melakukan apa yang dia tahu adalah benar, kerana orang lain berpendapat ia adalah idea yang buruk . “

Dia menambah, “Ini bukan tentang politik, ini adalah tentang menggunakan peranannya sebagai Wanita Pertama untuk membantu kanak-kanak sebanyak mungkin.”