Seolah-olah gandar tiga dan gelung kaki tidak cukup mengagumkan, pemain skater Perancis, Maé-Bérénice Méité menunjukkan dia mempunyai satu lagi trik di atas lengan kostumnya semasa program skate percuma Olimpik hari Khamis. Di tengah-tengah rutinnya, dia melakukan sedikit perubahan cepat untuk mendedahkan bahagian dasar yang berkilauan di bawah rok hitamnya.

Ini bukan kali pertama Méité telah memikat penonton dengan keputusan almari pakaiannya. Juara kebangsaan berusia 23 tahun itu membuat tajuk awal awal bulan ini kerana melancarkan tradisi gaun tarian ais berkilauan dan bersaing di acara pendek wanita sambil memakai seluar-salah satu skaters es wanita yang sangat sedikit di Pyeongchang untuk berbuat demikian. Sudah tentu, seluar yang dia pilih adalah sebahagian daripada emas dan hitam yang hebat, dan mereka membantu dia menonjol dari sezamannya dengan cara yang terbaik.

Dia juga mempunyai bakat untuk mempamerkan keperibadiannya yang mempesona melalui pilihan muziknya. Betul ketika dia melakukan kostum besar mendedahkan semasa rutinnya pada hari Khamis, muzik itu berubah dari komposisi Chopin ke abad ke-19 klasik ke “Happy,” sebuah lagu elektronik bercampur oleh band Perancis C2C yang membawa dosis tambahan keseronokan dan kegembiraan kepadanya prestasi. Begitu juga, semasa program pendek beliau beberapa hari yang lalu, dia mendapat penonton yang teruja untuk perbuatannya ketika dia meluncur ke medan Queen Bey yang menguasai “Halo” dan “Who Run the World (Girls).” Dalam temu bual dengan Cosmopolitan, dia berkongsi bahawa Beyoncé mencerminkan sass dan playfulnessnya sendiri.

“[Muziknya] adalah gila, liar, dan menyeronokkan,” katanya. “Anda hanya boleh menari, dan begitulah saya.”

Méité tidak meletakkan semasa permainan; dia memasuki acara Khamis di tempat ke-22 dari 24. Tetapi di media sosial, dia adalah bintang rock yang lengkap, memenangi lebih ramai peminat yang suka bersuara yang teruja untuk melihat keaslian yang begitu banyak dihidangkan di atas ais. Di Twitter, dia dengan sukacitanya mengucapkan terima kasih kepada semua yang dengan penuh semangat memeluk pilihannya dalam pakaian dan muzik. “Terima kasih sekali lagi untuk lelaki cinta dan sokongan, ini bermakna dunia kepada saya, anda tidak tahu,” katanya.