Apabila Amber Tamblyn berkata “Saya lakukan” kepada David Cross pada bulan Oktober, dia melompat poket putih poufy memihak kepada pakaian perkahwinan kuning-dan kaki telanjang! -Dan kita dapat melihat banyak foto, terima kasih kepada Questlove Instagram-senang, yang berkhidmat sebagai DJ pasangan itu.

1 amber tamblyn yellow weddin dress

Pada hujung minggu dia memberi Kami lebih terperinci mengenai gaun nontradisionalnya, memanggilnya “marigold” dan menunjukkan bahawa terdapat kereta berwarna krim. (Foto Questlove hanya menunjukkan bahagian depan pakaiannya.) Dari Kami: Putih tua yang membosankan tidak akan sesuai dengan keperibadiannya, Amber menjelaskan: “Tidak ada yang benar-benar tradisional tentang saya.”

2 amber tamblyn yellow weddin dress

Baca cerita penuh di sini.

Saya tahu banyak gadis cantik yang tidak biasa (termasuk saya!) Yang masih memakai putih pada hari pernikahan mereka. Saya sedang melihat pakaian abu-abu teh selama beberapa lama (lihat di sini!) Tetapi pada penghujung hari, saya pergi dengan satin putih tanpa tali.

Adakah anda menganggap diri anda tradisional? Betapa tradisi anda menganggap pakaian perkahwinan anda? Sudah menjadi gadis yang sudah berkahwin: Adakah ada yang memakai gaun pengantin bukan putih?

Foto: Twitter / @ questlove