Leslie Mann adalah setiap superlatif yang kita semua mahu kawan-kawan kita gunakan untuk menggambarkan kita – pintar, cantik, lucu, berbakat, dan bergaya. Dia memerintah, dan dia kelihatan sangat comel di ParaNorman perdana dalam pakaian yang diilhamkan vintajnya.

0806 leslie mann retro fa
PHOTO: FilmMagic

UNIVERSAL CITY, CA – OGOS 05: Pelakon Leslie Mann menghadiri perdana “ParaNorman” di Stadium AMC CityWalk 19 di Universal Studios Hollywood pada 5 Ogos 2012 di Universal City, California. (Gambar oleh Jason LaVeris / FilmMagic)

Saya cinta gaun ini: itu yang sempurna dipasang di atas, penuh gaya retro bawah yang begitu ganjil. Saya fikir ia sukar bagi sesetengah wanita memakai klasik “suri rumah 50” ini dengan cara yang tidak merasakan kostum, tetapi Leslie memudarnya. Dengan memasangkan pakaian dengan pam moden, dan memakai rambut dan soleknya dengan cara yang jelas tanpa retro, dia menariknya.

Untuk mencuri rupa ini, cuba pakaian bergaya vintaj dengan rambut anda turun dengan gelombang penuh, atau topknot yang berantakan (kanak-kanak perempuan dengan rambut yang lebih pendek, hanya dengan tekstur semulajadi anda). Keluarkan gincu merah yang memihak kepada solek mata yang berasap dan kulit yang semulajadi dan mandul. Tambah sepasang pam runcing dan anda adalah bom moden!

Kedai gaya ini di sini, dan beritahu saya, bagaimana anda memakai pakaian terinspirasi vintaj dengan cara yang moden?

Foto: Getty Images