Jam yang mengarah ke permaidani merah Oscars adalah sibuk untuk bintang-bintang, dan rambut dan solek kadang-kadang terganggu oleh almari pakaian … isu. Chrissy Teigen telah membunuh permainan gaya bersalin, dan anugerah malam ini tidak berbeza dengan nilai muka. Sebelum dahulu? Pelakon itu mendapat beberapa jahitan yang dilakukan pada gaun Marchesa!

chrissy teigen oscars red carpet 2016 dress marchesa beaded red

Dan inilah satu pukulan dari benjolannya:

chrissy teigen pregnant oscars 2016

Pukulan Insta menunjukkan dua wanita yang berpakaian pada pakaian berhias Chrissy ketika dia memakainya, dengan susah payah menjauh. Ripper atau air mata yang rosak kadang-kadang memerlukan pembetulan cepat dengan jarum dan benang, tetapi kedudukan kerja yang dilakukan menjadikannya kelihatan lebih berkemungkinan bahawa para pekerja sedang menunggu untuk menyelesaikan beberapa manik-manik yang terperinci sehingga pakaian dipasang tepat di atas benjolan bayi Chrissy. Jangan lupa bahawa ini bukan kali pertama Puan Legend mempunyai isu almari pakaian sejak mengumumkan dia menjangkakan sama ada betul-betul selepas berita itu pecah, dia meloloskan diri dalam acara fesyen dengan seluar pendek yang terlalu kecil. Satu kain yang digunakan khusus dari bahagian bawah seluarnya untuk membuatnya bekerja!

Foto yang disiarkan oleh chrissy teigen (@chrissyteigen) pada 28 Feb 2016 pada 3:22 petang PST

PS: Klac Chrissy adalah oleh Swarovski, dan anda boleh preorder versi pakaiannya sekarang. Ia di Moda Operandi untuk $ 10,995.