Satu rahsia yang benar-benar hebat pada tahun 80-an tidak diberi nama Heather atau menjadi anak pertama di kelas anda untuk memiliki wangian Electric Youth Debbie Gibson – ia memakai kaus kaki lengan, lebih baik daripada satu pasangan pada satu masa!

Sumber: imremembering.com melalui Christine pada Pinterest

Ingat bayi ini ?! Mereka semua kemarahan di utara New Jersey, di mana saya membesar, sekitar tahun 1988, dan terdapat beberapa cara yang lebih baik untuk gaya mereka. Saya biasanya pergi dengan baju ragbi Benetton yang berukuran besar, sepasang celana rompi, dua hingga tiga pasang sarung kaki yang berlainan warna berlapis di atas satu sama lain (Wigwam adalah jenama pilihan di rumah kami), dan Keds tua saya yang dipercayai. Jika saya berasa benar-benar ceria, saya akan meletakkan rambut saya menjadi ekor kuda dengan kira-kira empat scrunchies yang berbeza (yang dipadankan dengan kaus kaki, natch!) Membahagikannya sepanjang jalan.

Bagaimana keadaan mereka yang terselindung dengan kain yang dalam itu masih menjadi misteri bagi saya, tetapi saya sanggup membiarkan kaki saya menjadi kebodohan demi fesyen walaupun dua puluh tahun yang lalu.

Mari kita dengar, sesama anak-anak tahun 80-an … adakah anda pernah menggunakan stoking sarung kaki? Apa yang kamu pakai dengan awak? Dan berapa banyak pasang pada satu-satu masa yang boleh anda kendalikan? SHARE!

PLUS … flashbacks fesyen lebih banyak …. 9 jenama dari 90-an yang anda tidak fikirkan selama-lamanya … DAN … Benar atau Salah: Jika anda memakai trend kali pertama, anda tidak dapat untuk memakainya sekali lagi