Sejak Perempuan yang hebat mengambil alih teater pada musim panas lepas, Gal Gadot telah menjadi sama tetapi sama dengan wira alter-egonya. Ia hanya sesuai, oleh itu, setiap kerap, kehadirannya di luar kamera merasa dipengaruhi oleh pakaian tandatangan wataknya. Dia mungkin tidak melangkah keluar dengan perisai dan lasso Diana, tetapi rekod permaidani merah itu merasa layak menjadi seorang superhero. Kes pada titik: gaun peringkat dewi yang dia pakai hingga malam tadi Liga Keadilan perdana di Hollywood.

Gadot tiba di permaidani merah dalam gaun emas berkilauan dengan bahu asimetrik dan skirt jubah penuh. Pakaiannya bukan dari rumah Themyscira dari Wonder Woman, melainkan sebuah penciptaan Altuzarra.

Los Angeles Premiere Of Warner Bros. Pictures'
PHOTO: Jon Kopaloff

Gal Gadot di Altuzarra di perdana ‘Liga Keadilan’.

Dengan butir-butir emas-dewi-emas Yunani, walaupun, ia benar-benar dapat dari rumah glamor dari Amazons. Dari sisi, Gadot memamerkan celah tinggi paha pada skirt jubah, diikat dengan ikat pinggang.

Premiere Of Warner Bros. Pictures'
PHOTO: Gregg DeGuire

Bahagian belakang pakaiannya memaparkan pemotongan satu bahu yang ramping.

Los Angeles Premiere Of Warner Bros. Pictures'
PHOTO: Jon Kopaloff

Kami juga terperangkap sekilas gaun Altuzarra yang rumit dan tidak dijangka: Bahagian atas pakaian Gadot itu sepenuhnya dihiasi dengan selimut keropok di lehernya; Sementara itu, hem dipenuhi dengan pinggang manik hitam. (Apa cara yang lebih baik untuk menunjuk kasut Christian Louboutin?)

Premiere Of Warner Bros. Pictures'
PHOTO: Neilson Barnard

Wonder Woman tidak boleh mengira kebolehan yang mengagumkan di kalangan adikuasanya, tetapi kami cenderung untuk mempercayai bahawa Gadot tidak mempunyai untuk mengetahui bahawa kita akan terobsesi dengan keseluruhan rupanya.

Premiere Of Warner Bros. Pictures'
PHOTO: Barry King

Kami mempunyai dua tahun lagi untuk menunggu sehingga Gadot memimpin ansuran kedua di Perempuan yang hebat francais, tetapi kami tidak sabar-sabar untuk semua pertunjukan mencuri menunjukkan dia akan membawa keluar untuk selebihnya Liga Keadilan tekan lawatan.

Premiere Of Warner Bros. Pictures'
PHOTO: Emma McIntyre

Berdasarkan kesungguhan ini sahaja, dia adalah wira fesyen permaidani merah keperluan sekarang.

Gal Gadot Dilaporkan Tidak Akan Lakukan ‘Wonder Woman 2’ Kecuali Brett Ratner Goes

Daughter Gal Gadot Tidak Sangat Terkesan Bahawa Ibunya Wanita Wonder