Kami di Glamour adalah peminat besar pakaian satu keping. Satu dan sudah selesai, bukan? Betul. Tetapi sekali lagi, siapa yang tidak? Adakah sesiapa bangun pada waktu pagi dan berfikir, saya ingin cuba mencari bahagian paling rumit, fussiest di luar sana? Saya tidak fikir begitu. Masalahnya, begitu banyak pakaian yang tidak sengaja kompleks, dan ia menghilangkan keseronokan yang anda harus ada dengan fesyen!

Hari ini kita meraikan pakaian terbaik yang terbaik untuk musim panas. Dengan tiada penyesuaian yang menyakitkan, mengetuk, menarik, atau menunggang, kepingan di bawah bukan hanya akan menjadikan hidup anda lebih mudah, tetapi anda akan kelihatan benar-benar menakjubkan yang menggoyang mana-mana dan semua trend berikut! Anda boleh berterima kasih kepada kami kemudian.

sundress

Pertama adalah sundress. Menyimpan. Serius. Pergi untuk bunga atau jalur supaya anda boleh mencampur dan sepadan dengan kasut neutral dan beg dengan mudah. Sama ada mini, midi, atau maxi, anda tahu panjang yang anda sukai, dan anda harus mempercayai naluri anda. Throw sundress kegemaran anda ke atas kepala anda dan anda tidak perlu memberikan pakaian anda pemikiran kedua.

romper

Saya tinggal dalam seluar pendek sepanjang musim panas. Saya memakai seluar jeans denim dengan seluar pendek T-shirt dengan kerap supaya mereka boleh dilampirkan. Di situlah romper itu masuk. Kurang fuss dan, terus terang, lebih menarik! Cari romper yang nips di pinggang untuk kesempurnaan tetapi tidak mudah.

melompat

Apabila anda ingin menutup lebih sedikit tetapi masih tidak berada dalam mood untuk bimbang tentang pengambilan atas anda dari seluar anda semasa anda mengalir melalui gelombang panas musim panas, pergi untuk jumpsuit. Daripada kepingan sutera hitam langsing ke cover denim denim, terdapat jumpsuit untuk setiap kesempatan!

LBDLWD

Saya tidak fikir ada apa-apa yang melambangkan “satu-dan-selesai” seperti gaun putih kecil dan kecil. Setiap gadis mempunyai satu di dalam almariya, dan jika anda tidak, anda sepatutnya! LBD adalah sekeping yang selalu anda ketahui yang kelihatan baik (dan, yang paling penting, MERASA baik!), Merangkumi semua 12 bulan dalam kebolehpakaian, dan akan sentiasa menjadi bahagian paling mudah dan paling mudah di dalam almari anda. Walaupun LWD mungkin tidak membawa anda sepanjang 12 bulan dalam setahun, ia masih perlu untuk musim panas!

baju kurung

Sudah tentu, menyimpan yang terbaik untuk yang terakhir, pergi klasik dengan baju baju musim panas ini. Dalam sutera kapas atau sutera cecair, trend baju baju adalah cara yang paling mudah untuk melembabkan pakaian lelaki dengan bakat feminin anda sendiri. Gaya anda dengan segala-galanya dari flat pada waktu pagi hingga ke tumit tinggi pada waktu malam untuk melihat “satu-dan-selesai” yang peralihan sepenuhnya sepanjang tahun.

Gatal untuk mencuba salah satu trend di atas? Jangan buang masa lagi dan belilah mereka semua di bawah!

Apa pakaian satu keping kegemaran anda musim panas ini? Marilah kita tahu di bawah!