Hormon baru-momma Kim Kardashian West menjejaskan dunia dengan cara yang terbaik. Walaupun sehingga lewat malam menyusu bayi Saint, bintang sosial yang cenderung mengambil Twitter untuk bercakap tentang rancangan TV yang dia akan tersandung dan bagaimana ia membuatnya merasa.

KKW kemudian berkata dia dan Kanye akan suka memberikan sumbangan penuh dan meminta 37 juta pengikutnya untuk membantu mencari gadis kecil yang dilihatnya dalam video itu. Walaupun ia seolah-olah seperti dia dan bayi itu perlu tidur tanpa mencarinya, dia memastikan untuk meninggalkan mesej manis yang pasti akan mengasyikkan penerima yang dimaksudkan akhirnya. “Siapakah anda, kasut ini adalah untuk anda!” dia tweet. “Anda mencapai matlamat anda, begitu bangga dengan anda!”

kim west kanye west out together style

Amal melihat semua tindakan sosial dan melangkah masuk, memberitahu Kim bahawa mereka akan membantu menyambungkannya dengan gadis kecil yang telah menarik tali rentetan hatinya.

Soles4Souls yang berpangkalan di Nashville menggunakan kasut lembut dan memberikannya kepada mereka yang memerlukan. Untuk perasaan yang lebih panas dan panas, berikan video di bawah jam tangan. Amaran: Ada kebarangkalian yang tinggi anda akan mahu melalui lemari anda dengan segera untuk mencari pasangan untuk memberi.

__Adakah lebih banyak maklumat mengenai lelaki kecil yang mempunyai Puan Barat pada waktu malam? [Ketahui mengapa Kim dan Kanye memilih nama Saint (dan maksudnya).] (/ Entertainment / blogs / obsessed / 2015/12 / saint-west-name-meaning) __

[#cneembed: script / video / 5543cd2761646d1e210c0000.js]