‘Tis musim ini untuk aksesori cuaca dingin yang covetable, dan kami memberi Anda kepala pada apa yang harus dipakai atas. Tahun ini, jangan takut untuk meremukkan rambut anda dengan topi ultra-sejuk, ultra-selesa: Pertama, dan yang paling penting, kerana mereka akan menghalang anda daripada menahan sejuk, dan juga kerana anda mahu memakainya, oh, hampir segalanya. Kami telah menyempitkan padang permainan untuk tiga gaya topi yang akan melihat anda melalui musim sejuk ini dan mungkin juga lebih jauh bergantung pada ketika Mr Groundhog melihat bayangannya.

karen walker hat

Karen Walker memberikan nodal nostalgia kepada beanie dengan cara dua-nada benang dan pompom perayaan. Pemandangan ini adalah sebagai penyelenggaraan yang rendah kerana ia adalah cuaca sejuk, bermakna anda boleh memelangi beanie sama ada anda memakai jins, maxidress atau joggers yang selesa. Kami sangat menyukai persembahan Sweet Bear Ears Forever 21, yang menggunakan trend aksesori wajah haiwan untuk topi yang akan membuatkan anda hangat. Dan untuk emas klasik, jangan melihat lebih jauh daripada topi putih berkrim dari Old Navy, yang akan memenuhi keperluan anda untuk kedua-dua pompom dan corak dewasa.

michael kors hat

Anda tidak perlu pergi jalan riak sebenar untuk berseronok dengan keseronokan yang sangat selesa ini. Ambil perhatian dari pertunjukan musim sejuk musim sejuk Michael Kors 2015 dengan berpasangan dengan pakaian dan pakaian sweater anda dengan topi peretas yang berbulu. Penciptaan Nirvanna Designs menawarkan yang terbaik dari kedua-dua dunia dengan hiasan bulu yang selesa dan bulu tiruan yang selesa, sementara gaya bulu tiruan Imposter dijadikan lebih comel dengan busur di bawah dagu.

gucci hat

Dan akhirnya, klasik Paris-walaupun beret itu diberikan kehidupan baru di landasan Itali di Milan Fashion Week, terutamanya di Gucci, di mana gaya dipasangkan dengan pulley chunky dan mid-fitting midis. Cuba versi macan tutul BCBG Max Azria dengan jaring kitschy, atau, jika anda ingin pergi sedikit lebih mewah, Eugenia Kim menawarkan gaya telinga kucing yang pasti membuat bahkan gaya topi malu-malu.