Mungkin Rihanna cuba menceritakan sesuatu dengan almari pakaiannya akhir-akhir ini, seperti “Anda membosankan saya sehingga saya boleh tidur malam sekarang.” Tidak ada celeb di sana yang nampaknya menjadi peminat yang lebih besar dalam trend pajama daripada dia…

1004rihanna pajamas fa

Insiden terbarunya yang semakin hebat di permaidani merah datang minggu lepas pada peluncuran Club 40/40 terbaru Jay-Z, di mana dia memakai sepasang sutera yang dicetak berwarna putih oleh Jerawat.

Tetapi ia bukan kali pertama dia membawa bilik tidur ke permaidani merah: Kembali pada bulan April, dia memakai pasangan Emilio Pucci biru dan emas ke perdana Tokyo Battleship, di mana 81.3% daripada anda mengundi melihat Jangan.

Dan hanya beberapa minggu sebelum ini, dia terlihat di London mengenakan cetakan sutra hitam dan putih cetak atas dan bawah oleh Stella McCartney.

Jadi, apa yang memberi? Bolehkah anda berada di belakang obsesi PJ RiRi, kerana dia selalu kelihatan jauh lebih banyak daripada mereka yang hanya berguling-guling di dalamnya, atau adakah ia telah belajar untuk mengekalkan pakaian tidurnya di boudoir? Bincangkan!

PLUS!

  • Kami menyukai single baru Rihanna, “Berlian”

  • Lihat panggangannya (dan mengapa kita agak memilikinya!)

  • Lihat tatu terkininya – itu BESAR!

Foto: Getty Images; Berita Splash