Sungguh sungguh sukar untuk dimengerti di mana Taylor Swift mendapati masa untuk menyesuaikan semuanya dalam kerjaya yang besar, menggantungkan skuadnya, hubungan baru, dan membuat satu-satu kenangan dengan Swifties? Ia terlalu banyak untuk dibayangkan.

taylor swift airport outfit skater skirt june 2015

Bintang pop telah melompat ke dalam kehidupan peminat yang lain, yang menimbang di dalam satu teka-teki fesyen prom yang dikongsi di halaman Tumblrnya. T.Swift menyiarkan pertanyaannya (“ikat atau tali leher?”) Dan memberikan maklum balas.

Saya suka tali leher, tetapi jujurnya baik. Saya hanya berasa seperti anda kelihatan seperti bintang filem ’50-an dalam tali leher tetapi lebih seperti bintang filem moden dalam seri. Bergantung kepada apa yang anda ingin sampaikan, tetapi saya akan mengatakannya. Saman besar btw!

Peranan peri tiri bukan sesuatu yang baru untuk Tay: Dia memperkenalkan kami kepada istilah “Tay-lurking” dan “Swiftmas” tahun lepas (jika anda berjaya menyelinap tanpa melihat mana-mana sihir, video ini adalah untuk anda). Dia mendapat maklumat sebenar di laman Tumblrnya sebelum ini. Ingat dia “Tidak, Itu Becky” T-shirt?

Lebih Banyak Berita T.Swift:

15 Foto Yang Buktikan, Yep, Taylor Swift Telah Menjadi Keempat Terbaik Julai Hujung Minggu

Matlamat Hubungan Real-Life, seperti Digambarkan oleh Taylor Swift dan Calvin Harris

Dari Nashville ke New York, Di dalam Banyak Rumah Taylor Swift

Plus, Taylor pada usia 22 tahun dan hidup tanpa penyesalan: