Sudah berbulan-bulan sejak pernikahan mereka, tetapi dunia masih mempunyai Meghan Markle dan demam Putera Harry. Serius, orang tidak boleh berhenti bercakap tentang mereka-sama ada mengenai fesyen Markle atau bulan madu pasangan atau, seperti, ketika mereka bernafas.

Serangan liputan ini datang dengan kelemahannya, walaupun, seperti desas-desus yang berkisar dari sedikit menjengkelkan hingga menyerang secara terang-terangan. Interspersed dalam ceramah ini adalah beberapa teori yang begitu hebat dan di luar sana anda tidak boleh menjadi marah kepada mereka. Anda hanya perlu ketawa. Maksud saya, datang: Idea bahawa Meghan Markle adalah robot? Itu kelakar. Dan bukan satu-satunya teori konspirasi yang akan menghancurkan anda. Di bawah, tujuh orang yang sangat tidak masuk akal.

Meghan Markle adalah robot.

Teori ini bermula pada bulan Jun selepas video menunjukkan “Meghan Markle” dalam penonton Got Talent Britain bertepuk tangan bersama “Putera Harry” tetapi tidak memindahkan wajah, mata, atau bibirnya. Ternyata klip itu sebenarnya hanya aksi yang mempromosikan pameran Live Figures di Madame Tussauds di London. Seseorang hanya memakai topeng daripada robot Meghan Markle. Ia harus pergi tanpa mengatakan bahawa bangsawan Sussex adalah, sebenarnya, hidup, manusia yang bernafas.

Hubungan Meghan Markle dan Putera Harry hanyalah satu cara untuk mengambil alih Amerika.

Satu tweet seorang lelaki mengetepikan Internet pada api 27 November, hari Markle dan Putera Harry mengumumkan pertunangan mereka. Greg Pollowitz, editor twitchy.com, mengemukakan status Markle sebagai warganegara Amerika akan membuat anak-anaknya layak untuk dikendalikan untuk presiden A.S. dan sejajar dengan monarki British. “Brits sedang bermain bola panjang di sini, tetapi ia adalah langkah pintar. Mereka mahu Amerika kembali dan ini adalah bagaimana mereka akan melakukannya,” tulis Pollowitz. Ini berikan kesan riak teori yang mencadangkan Markle hanyalah beberapa pion politik dalam rancangan Inggeris untuk menuntut semula Amerika, yang … tidak masuk akal. Omong kosong lucu.

Suka sebenarnya meramalkan hubungan Meghan Markle dan Putera Harry.

Persamaan antara Markle dan Putera Harry dan Suka sebenarnya watak-watak Sam dan Joanna amat menakutkan. Daripada kelawar itu, persamaan fizikal ada di sana, tetapi teori ini semakin mendalam. Untuk satu, Sam dalam filem itu meratapi kematian ibunya pada usia muda, yang mana Prince Harry jelas pernah mengalami pada tahun 1997. Dia dimenangi oleh bakat muzik Amerika di seberang kolam bernama Joanna, yang mempunyai warna bagaimana Putera Harry bertemu dengan Markle. Anda boleh membaca teori penuh di sini, tetapi ambil dengan sebatian garam yang sangat lucu.

Kris Jenner bersekongkol untuk menaiki istana diraja.

Teori ini datang terus dari Peraturan Vanderpump‘Jax Taylor, yang menuliskan tweet, “Kardashians mesti sangat marah bahawa #RoyalWedding mengambil perhatian mereka … jangan terkejut jika Chris cuba menarik sesetengah orang dan cuba mencuba tentang keluarganya dalam beberapa hari akan datang. ” (LOL, dia menyebut nama Kris secara tidak betul.) Bukti-buktinya? Hanya hakikat bahawa Kardashians adalah, baik, Kardashians. Teori ini tidak pernah berlaku – 19 Mei adalah mengenai Markle dan Putera Harry-tetapi itu tidak menghentikan 1,158 orang daripada “menyukai” ia menyokong.

Keluarga diraja menyiarkan siaran mengenai hubungan Meghan Markle dan Prince Harry pada tahun 2016.

Adalah sukar untuk mengingati masa apabila hubungan Markle dan Prince Harry adalah rahsia, tetapi pada tahun 2016 itu berlaku. Segala-galanya mengenai kemungkinan pacaran mereka adalah spekulatif, jadi apabila pameran berita British Pagi ini tiba-tiba mempunyai “masalah teknikal” semasa segmen tentang mereka, peminat segera mencurigakan. Adakah keluarga diraja membatalkan siaran itu sendiri? Tidak mungkin, tetapi ia adalah teori yang menyeronokkan. “Kesulitan teknis #ThisMorning semasa bercakap tentang kerabat? Hmm mencurigakan …,” seseorang tweet. Sesungguhnya mencurigakan.

Putera Harry membuat tanda tanduk “syaitan” apabila dia bertemu Melania Trump buat kali pertama.

Ini berlaku pada September 2017, dan sesetengah orang yakin jari-jari Putera Harry yang ditahan dalam satu gambar adalah … roh jahat? Penyembahan iblis? Cuba untuk menangkis kejahatan? Saya 99 peratus dia merasakan seperti memegang jarinya dengan cara ini kerana alasan sewenang-wenangnya.

Invictus Games Toronto 2017 - Day 1
PHOTO: Getty Images

Meghan Markle adalah ejen tidur untuk kerajaan U.S.

Pelakon Paul Bettany melemparkannya di sana semasa penampilannya The Tonight Show Dibintangi Jimmy Fallon. Dia tidak mempunyai bukti untuk membantunya selain kesengsaraannya yang menyeluruh dengan perkahwinan pengantin diraja. “Saya fikir Meghan Markle mungkin seorang ejen tidur untuk kerajaan A.S.,” Bettany bercanda. “Ayah melakukan perkara-perkara foto, ia seperti peristiwa bendera palsu, saya rasa C.I.A. yang terlibat-semua orang. Saya fikir Piers Morgan terlibat. “Bayangkan.

Meghan Markle Adakah Mengambil Satu Daripada Tugas Diraja Ratu Elizabeth

Meghan Markle’s Royal wardrobe $ 1 Million, Menurut Pakar Diraja