joey and chandler thumb
PHOTO: NBC

Telah lebih dari 12 tahun sejak itu Rakan-rakan meninggalkan udara, tetapi itu adalah 12 tahun reruns, DVD, dan Netflix untuk memantapkan cinta kita sebagai peminat untuk Chandler Bing dan Joey Tribbiani. Dan pada persidangan Persatuan Televisyen Pengkritik minggu ini, pelakon Matt LeBlanc (yang memainkan Joey) mendedahkan bahawa dia masih bertelagah di Perry di lot CBS dan untuk mereka, ia seperti tidak ada masa yang berlalu.

LeBlanc dan Perry pada masa ini mempunyai komik CBS: Perry bekerja pada musim ketiga Pasangan Ganjil, sementara LeBlanc, segar dari Showtime Episod, akan memulakan perintis baru Lelaki Dengan Rancangan.

Sebagai penghormatan terhadap sentimen itu, kami memandang ke belakang pada persahabatan luar Perry dan LeBlanc selama bertahun-tahun dan detik-detik yang akan menjadikan rakan-rakan yang bersahabat dengan mereka yang paling bangga.

1. Apabila seorang wartawan bertanya bagaimana mereka bekerja pada tempat yang sama selepas semua tahun ini…

“Saya tidak dapat melihatnya selama lima tahun, dan kemudian meletakkan saya di dalam bilik dengannya dan ia akan menjadi seperti saya melihatnya semalam,” kata LeBlanc. “Kami masih mempunyai singkatan ini antara satu sama lain, ia menakjubkan, benar-benar. Sepuluh tahun di dalam bangunan tanpa tingkap, dengan pintu terkunci, kami saling mengenali antara satu sama lain.”

2. Apabila LeBlanc pergi untuk melihat permainan Perry…

Perry terlepas apa yang dipanggil Rakan-rakan reuni kerana dia bekerja di London Akhirnya Mengharap, tetapi sudah tentu anak sulungnya terpaksa berayun untuk persembahan.

Memuatkan

Lihat di Instagram

3. Apabila mereka berdua tidak dijemput untuk perkahwinan Jennifer Aniston…

Bayangkan sama ada Joey atau Chandler tidak dijemput di suatu tempat, dan yang lain kekal dalam perpaduan. Aniston memikul Justin Theroux pada musim panas tahun 2015 dalam upacara kecil dan intim yang mengejutkan akhbar dan orang ramai. Juga terkejut ialah Perry dan LeBlanc, yang tidak dijemput-tetapi sekurang-kurangnya mereka bersama-sama dengannya.

4. Apabila apa-apa perkara ini berlaku…

Rakan-rakan masih di udara pada tahun 2002, ketika NBC merayakan ulang tahun ke-75nya. Apabila seorang wartawan cuba mengetuk sepasang pelaku (sebelum melompat-lompat menjadi seperti hobi masa kini seperti hari ini), mereka praktikal dalam watak, riffing, bergurau, dan dengan jelas mahu hanya pulang ke rumah dan menggantung.

5. Bila Rakan-rakan memenangi Anugerah Pilihan Rakyat…

The sitcom yang dipuja berada di penghujungnya ketika ia memenangi anugerah lain, kali ini dari pengundi khalayak, dan Matts mengambil panggung untuk menerima penghargaan itu. Mereka bergurau dengan satu sama lain dan dengan peminat yang tidak dapat membantu menjerit-jerit pujian mereka, dan kemudian Perry mempunyai masa paling tidak Chandler berkongsi ketulusan dengan orang ramai.

6. Di atas permaidani dan di belakang tabir…

Mungkin mereka berasa lebih menyayangi ketika seri ini hampir berakhir pada tahun 2004, tetapi Perry dan LeBlanc tidak dapat dipisahkan di Anugerah Pilihan Rakyat dan terus membuat jenaka.

Matthew Perry and Matt LeBlanc during The 30th Annual People's Choice Awards in 2004.
PHOTO: KMazur / WireImage

7. Apabila Joey dan Chandler bertempur…

Dalam “The One With Ross’s Wedding,” Joey dan Chandler tidak bersetuju dengan cara terbaik untuk menikmati percutian mereka di London. Chandler menjadi jengkel dan meninggalkan Joey sebagai pelancong tunggal, tetapi pada hakikatnya Perry terjebak walaupun dia tidak berada dalam persembahan LeBlanc dengan Sarah Ferguson.

Matt LeBlanc, Sarah Ferguson and Matthew Perry pose in between shooting an episode.
PHOTO: Oliver Upton / NBC / Getty Images

Lebih dari Glamour: