Die-keras Pretty Little Liars peminat benar-benar sesuatu yang lain. (Saya akan tahu.) Kita boleh memberitahu anda muat naik Instagram terkini Shay Mitchell, yang paling popular PLL teori peminat, dan ulang tahun Troian Bellisario semua dalam satu nafas. Kami tahu tata letak sebenar Rosewood High School, hingga ke nombor di loker yang digunakan oleh Aria untuk kegelapannya “Uber A”. Ringkasnya, komuniti kita adalah ketat dan berpengetahuan. Tiada apa-apa yang melepasi kita.

Kecuali mungkin cerita di belakang mengapa Shay Mitchell pergi dengan “Shay.” Kebanyakan peminat menyedari bahawa nama sebenar Mitchell adalah Shannon (pendedahan penuh: saya tidak), tetapi mereka mungkin tidak tahu asalnya di belakang peminjam yang dipendekkan. Baiklah, Glamour mendapat kisah terus dari Mitchell semasa acara Stella Artois Facebook Live pada hari Selasa (6 Jun), dan melibatkan Jennifer Lopez.

“Saya suka J.Lo, Jennifer Lopez,” kata Mitchell. “Dan apabila saya berada di sekolah menengah, orang akan seperti, ‘Shay-Lo,’ dan kemudian ‘Shay’ agak terperangkap. Kami jatuh ‘Lo,’ kerana tidak ada yang boleh J.Lo.

Nama julukan itu sebenarnya membantu Mitchell pada awal kariernya. “Apabila saya mengikuti ujian, saya akan masuk ke dalam bilik, dan kerana itu nama yang unik, mereka akan bertanya kepada saya tentang perkara itu.

Tonton wawancara penuh Facebook Mitchell penuh dalam video itu, di bawah:

Menariknya, sebab ini berbeza daripada yang diberikan oleh Mitchell okey! majalah pada bulan Jun 2012. Mitchell memberitahu tabloid dia mula pergi dengan “Shay” pada usia 16 ketika dia bekerja sebagai tuan rumah sukan bar sehingga pengunjung tidak akan tahu nama sebenarnya. “Saya mahu penghalang, jika anda mahu, jadi saya fikir jika saya menukar nama saya, terutama ketika saya bekerja, itu akan memisahkan saya dari siapa saya sebenarnya,” katanya. “Kedengarannya aneh dan gila, tetapi saya baru saja pergi oleh Shay. Ia membuat saya berasa sedikit lebih baik dan terdapat sedikit pemisahan, kerana mereka tidak tahu siapa saya. “

BERKAITAN: Shay Mitchell Bukan Pilihan Pertama untuk Emily Pretty Little Liars