Kami sudah bersiap sedia untuk VMA pada hari Ahad dengan beberapa kegembiraan serius mengenai Britney Spears ‘VMAs kembali dan penampilan Beyonce yang berpotensi (apa lagi yang boleh kita minta?). Tetapi kemudian Ariana Grande, dia dari ekor kuda ekor, datang bersama dan mengusik kami dengan mengintip dari duet yang akan datang dengan Nicki Minaj di pameran anugerah itu. Pertimbangkan kami yang tersenarai.

Berdasarkan apa yang berlaku pada kali terakhir ini, kedua-dua sensasi muzik bersama-sama di VMA (untuk penampilan pembunuh “Bang Bang” pada tahun 2014 dengan Jessie J), ​​persembahannya akan menjadi besar.

Grande dan Minaj bersedia untuk melakukan trek “Side to Side” dari Grande’s Wanita Berbahaya album. Pada petang Ahad, dia merawat kami untuk mengintip video untuk lagu itu, yang turut turun semasa pertunjukan anugerah. Kebetulan? Kami tidak fikir.

Pada hari Sabtu, Grande menyiarkan satu lagi pratonton pendek (dan, sekali lagi, kita bermaksud pendek, tetapi, hey, itu adalah sesuatu yang kita akan dapat) dari apa yang boleh kita harapkan untuk melihat kemudiannya Instagramnya, dan ia kelihatan seperti persembahannya akan menjadi sangat menyeronokkan:

Memuatkan

Lihat di Instagram

Juga pada hari Sabtu, Grande mencatatkan klip berikut yang menyayangi dirinya dalam gerak perlahan (sultry, tidak?) Dalam apa yang nampaknya menjadi penggoda lain untuk video muzik trek.

Duet ini bukanlah satu-satunya masa yang dimahukan oleh Grande pada majlis anugerah, dengan cara: Dia terpulang untuk Moonmen untuk Video Perempuan Terbaik dan Video Pop Terbaik untuk lagu “Into You,” dan klipnya dari “Let Me Love You” dengan Lil Wayne dicalonkan untuk Video Kerjasama Terbaik.

Kami mempunyai banyak soalan! Adakah prestasi dan video sama sekali berkaitan? Dan apa dengan emoji basikal? Nasib baik, kita hanya perlu menunggu beberapa jam untuk jawapannya.