Blake Lively telah menandatangani untuk membintangi filem misteri pembunuhan baru yang dipanggil Rahsia Suami, dan OMFG. Ia berdasarkan novel oleh Liane Moriarty, pengarang Big Little Lies, yang telah disesuaikan ke obsesi miniseri terbesar tahun ini di HBO. Jadi, ya, OMFG. Kami ada di sini untuk ini.

CBS Films dilaporkan membeli hak filem untuk novel itu pada tahun 2013, tetapi kejayaannya Big Little Lies telah menimbulkan minat dalam sifat-sifat Moriarty-dan sekarang dengan Lively bertandatangan kepada bintang, ia sedang dikesan pantas. Studio sedang mencari pengarah. (Perkara yang baik kita ada 90 untuk mengesyorkan …)

Ini adalah sinopsis plot, pada siaran akhbar dari studio:

“Semangat akan bermain Cecilia Fitzpatrick, gelembung whosesuburban perfeksionis kronik yang pecah apabila dia mendapati nota dari suaminya yang ditujukan kepadanya dengan arahan untuk membukanya sekiranya kebuntuannya, tetapi dia masih hidup. Dia kemudian mendapati rahsia bahawa herhusband telah menjaga dari dia selama bertahun-tahun, yang membawa dia torealize bahawa hidupnya dibina di atas asas pembohongan dan pembunuhan. “

Lies! Dan! Pembunuhan!

Selepas kejayaan besar Gone Girl dan kemudian Girl on the Train (dan, hey, pembuatan semula dari Pembunuhan di Orient Express akan keluar tidak lama lagi), ia kelihatan seperti misteri pembunuhan yang twisty pastinya trend sekarang.

Dan jika anda gatal untuk penyesuaian lebih banyak Moriarty, jangan risau: Big Little Lies bintang Nicole Kidman dan Reese Witherspoon telah memilih Sesungguhnya, Madly, bersalah.

Hidup adalah yang paling terkenal untuk kerjanya sebagai sebahagian daripada ensemble, dari Gossip Girl dan The Sisterhood of the Traveling Pants kepada Savages dan Persatuan Café, tetapi dia juga membuktikan dia boleh memegang sendiri sebagai ketua filem, seperti ketika dia membintangi The Shallows pada dasarnya semua dengan sendirinya (ditambah satu seagull yang sangat karismatik). Dan saya adalah satu-satunya yang melihat dan disayangi Zaman Adaline? Lelaki, berjaga Zaman Adaline. Ia adalah masa yang baik.

BERKAITAN: Tonton Blake Lively Menutup Seorang Wartawan yang Ditanya Tentang Fesyennya