Supermodel Candice Swanepoel bukanlah orang asing untuk merembatinya di landasan Victoria’s Secret, tetapi Malaikat, yang [melahirkan anaknya, Anacã], (/ cerita / candice-swanepoel-had-a-baby-boyand-heres-the -first-foto) dengan tunang Hermann Nicoli pada bulan Oktober, semakin nyata tentang rasa malu yang tidak wajar yang dikaitkan dengan penyusuan anaknya di khalayak ramai.

Swanepoel memaparkan foto hitam-putih yang intim di Instagram tentang penyusuan anaknya, dan dalam tajuknya, dia berkongsi pemikirannya tentang persepsi masyarakat tentang wanita yang menyusukan bayi ketika dalam perjalanan-dan membuat titik yang sangat baik tentang standard ganda yang dia perasan sebagai seseorang yang menimbulkan topless dalam kerjaya pemodelannya.

“Ramai wanita hari ini dipermalukan kerana menyusui di tempat awam atau ditendang keluar dari tempat awam untuk memberi makan kepada anak-anak mereka,” katanya dalam jawatan itu di bawah. “Saya telah dibuat untuk merasakan keperluan untuk menutup dan agak malu untuk memberi makan bayi saya di tempat-tempat awam tetapi anehnya saya merasa tiada apa-apa untuk editorial yang saya lakukan atas nama seni …?”

Memuatkan

Lihat di Instagram

Dia menambah, “Dunia telah menjadi desensitized untuk seksualkan payudara dan keganasan di TV … mengapa ia harus berbeza apabila ia menyusukan? Penyusuan ibu bukan seksual itu semula jadi. Orang-orang yang merasakan ia salah untuk memberi makan kepada anak anda orang ramai perlu mendapat pendidikan tentang penyusuan manfaat kepada ibu dan anak dan orang lain terhadap masyarakat secara keseluruhan. “

Bercerita, Candice. Malaikat itu menyertai barisan ibu-ibu selebriti lain yang menyalahgunakan penyusuan susu ibu dalam satu orang Instagram atau wawancara pada satu masa. Perkara adalah, tiada siapa yang berhak untuk menilai ibu-supermodel atau sebaliknya-untuk memberi makan anak laparnya.