Minggu lalu amat besar untuk Cardi B. Rapper mengeluarkan album debutnya, Pencerobohan privasi, pada hari Jumaat (6 April) untuk memberikan sambutan hangat dan tempat teratas yang dijamin Billboard 200 carta minggu ini. Dia kemudian mengambil alih panggung Saturday Night Live 7 April, di mana beliau mengesahkan kehamilannya selepas berbulan-bulan khabar angin dan spekulasi. Sekarang pemain hit “Bartier Cardi” adalah bintang yang besar GQ ciri, di mana dia memberi temubual yang merangkumi segala-galanya: rasa tidak aman, kisah di belakang suntikan pantatnya (ya), dan pertunangannya untuk mengetepikan rapper Migos.

Topik terakhir ini pasti untuk mendapatkan Internet bercakap (dan, mari kita hadapi, jadi akan sedikit tentang suntikannya). Offset dan Cardi B bertemu pada Januari 2017, dan dia mempunyai satu ketetapan sebelum mereka mengambil perhubungan awam: Dia tidak boleh membuatnya “kelihatan gila di khalayak ramai” -mengandungi, dia tidak mahu dia melihat wanita lain jika mereka secara rasminya barang. Dia memberi jaminan kepadanya ini tidak akan berlaku, dan kemudian sekitar Siri Dunia 2017, dia mencadangkan dengan cincin lapan karat.

Kontroversi tidak lama kemudian diikuti, walaupun. Pada Disember 2017, iCloud Offset dilaporkan digodam, mendedahkan apa yang kelihatan sebagai video daripadanya sejurus sebelum cadangan di bilik hotel dengan seorang wanita lain. Offset tidak pernah mengesahkan ini, dan Cardi B hanya merujuknya dengan kenyataan yang mengutuk menipu dan menegaskan haknya untuk membuat keputusan tentang hubungan tanpa penghakiman.

Cardi B tidak mengulas kisah ini secara langsung kepada GQ, tetapi dia mengakui sebelum ini mempunyai isu amanah dengan Offset (yang, katanya, dia biasanya panggilan Set). “Untuk masa yang lama, kami saling mencintai tetapi kami tidak saling mempercayai satu sama lain,” katanya kepada majalah itu. “Ia seperti persaingan siapa yang akan memukul satu sama lain terlebih dahulu. Saya tidak mahu memukulnya terlebih dahulu; dia akan memukul saya terlebih dahulu. Orang biasa meletakkan sesuatu di kepalaku: ‘Dia akan meninggalkan kamu. Dia f-cking dengan bitches gila. ‘ Orang biasa meletakkan sesuatu di kepalanya: ‘Cardi, dia anjing. Jangan percayakan dia. ‘ Kami tidak pernah mempercayai satu sama lain kerana saya selalu berasa seperti dia boleh mendapatkan mana-mana gadis yang dia mahu-apa yang membuatkan saya fikir dia akan mahu saya? Saya rasa dia merasakan cara yang sama. Niggas mahu bersama dengan saya, dan bitches mahu bersama dengannya. “

Walau bagaimanapun, kecintaan mereka terhadap satu sama lain adalah apa yang menyebabkan kecurigaan ini akhirnya berakhir. “Ia terlalu banyak bermain permainan,” katanya. “Dia akan mencari saya, kadang-kadang dia akan mengambil jet kepada saya Dan ia sama seperti, ‘Mari kita berhenti bermain, kita saling mencintai, saya takut kehilangan kamu, dan kamu takut kehilangan saya.’ “

Cardi B mengatakan perkahwinannya dan Offset mungkin akan berlaku pada musim gugur-walaupun tahun tertentu masih menjadi misteri. Untuk membaca wawancara penuh beliau dengan GQTermasuk dalam cerita suntikan butt di sini.

Cardi B Adakah Memperkenalkan Dengan Nova Fashion untuk Kerjasama Reka Bentuk, Akhirnya

Secara semulajadi, Cardi B Mempunyai Reaksi Terbaik untuk Album Baru dan Platinumnya