Dakota Johnson sangat lucu dan tidak difilterkan-walaupun semasa penampilan awam. Pada tahun 2015 Oscar, sebagai contoh, dia memandangi ibunya sendiri (Melanie Griffith) kerana tidak memerhatikannya pada awal Lima puluh Shades of Grey filem. Dia ketawa daripada kegagalan pakaian almari pakaiannya pada Anugerah Pilihan Rakyat 2016 seperti juara juga, memberitahu penonton, “Ia tidak seperti tidak ada orang di sini yang belum melihat buah dada saya.” Kami jujur ​​tidak layak untuknya.

Dia meneruskan rentak ini semasa Golden Globe 2018 pada malam Ahad (7 Januari). The Bagaimana untuk menjadi Single bintang itu duduk di meja Angelina Jolie semasa upacara itu, dan kamera menangkapnya melakukan sesuatu yang sangat menyakitkan. Semasa penampilan di atas panggung Jennifer Aniston-dia sedang menyampaikan anugerah-Johnson yang terus menumpukan perhatiannya kepada Jolie, yang sepertinya tidak memberi perhatian kepada persembahan di semua.

Semak wajah Johnson untuk diri sendiri, di bawah. Tahap keamatan di matanya tidak ternilai.

Memuatkan

Lihat di Instagram

Kepentingan Johnson, tentu saja, mungkin berakar dalam “perselisihan” Aniston-Jolie-Pitt yang menguasai tabloid pada awal tahun 2000an. Adakah kita benar-benar perlu mengembalikannya untuk anda? Jolie memulakan dating Pitt sejurus selepas perpisahannya dari Aniston, yang mengarahkan orang ramai untuk bertanya-tanya apakah dia tidak setia. Media mencipta persaingan antara Aniston dan Jolie yang aneh-tetapi tidak menghairankan hingga ke hari ini.

Tidak mungkin ada persengketaan sebenar antara Aniston dan Jolie, dan penggambaran media mereka benar-benar berakar umbi dalam seksisme. Bahawa dikatakan, Johnson adalah remaja semasa puncak budaya tabloid (seperti banyak kita), jadi kita tidak boleh menyalahkannya kerana ingin tahu tentang reaksi Jolie terhadap penampilan Aniston. Ramai dari kita akan melakukan perkara yang sama, jujur-atau sekurang-kurangnya memikirkannya. Mari menjadi nyata.

Selena Gomez Terkejut Dakota Johnson untuk Hari Lahirnya

Golden Globes 2018 Recap: Semua Moments yang Anda Perlu Tahu Mengenai