Pada awal September, memerintah Menari Dengan Bintang juara Val Chmerkovskiy masuk ke dalam Glamourpejabat New York untuk bertemu dengan beberapa kakitangan kami dan datang pergi untuk mengetahui lebih lanjut tentang majalah dan perniagaan digital. Dari menulis artikel ke penyuntingan, orang Rusia teruja dengan apa yang berlaku di belakang tabir (ironis, memandangkan kita sentiasa ingin tahu apa yang berlaku di belakang tabir di nya tempat kerja!).

Itulah ketika kami datang dengan idea untuk mempunyai Val menulis potongan pertama untuk Glamour mengenai pelajaran yang dia pelajari dari beberapa perkara sebelumnya DWTS rakan kongsi. Kami membiarkan dia berkuasa penuh-dan apa yang dia berikan menunjukkan sisi Val yang berbeza yang kita tidak biasanya lihat. Keluarkannya, Val!

Saya mempunyai masa yang menakjubkan DWTS dan sebab yang paling besar adalah kerana saya mempunyai keseronokan bertemu dan bekerja dengan beberapa wanita yang sangat mengagumkan. Berikut adalah beberapa perkara yang saya pelajari dari beberapa daripada mereka:

1. Kelly Monaco adalah pasangan saya dalam kejayaan besar pertama saya pada pameran itu. Kami pergi ke peringkat akhir, dan perkara yang dia ajarkan kepada saya bahawa saya tidak akan lupa adalah “sentiasa mengenali penonton anda.” Saya agak baru kepada Hollywood ketika kami bekerjasama, dan itu benar-benar menolong saya banyak ketika menyaksikan diri saya di kamera dan di khalayak ramai.

kelly monaco val chmerkovskiy dwts 10 anniversary

2. Zendaya adalah seseorang yang banyak mengajar saya hanya dengan menjadi salah seorang pelajar yang paling luar biasa yang pernah saya miliki. Bakat dan etika kerja beliau benar-benar memberi inspirasi kepada saya untuk menjadi guru dan koreografer yang terbaik. Dia berusia 16 pada masa itu, dan saya merasakan banyak tanggungjawab kepada ibu bapanya untuk memastikan kanak-kanak itu ditekan menjadi versi terbaik dirinya sepanjang masa. Dia menjadi kakak saya dalam proses itu. Saya sangat mengasihi dia, dan saya amat berbangga dengannya.

zendaya val cover

3. Sherri Shepherd mengajar saya bahawa tidak kira di mana anda datang dan apa perjuangan anda mungkin dihadapi, jika anda mempunyai keyakinan terhadap diri sendiri dan kebolehan anda, anda selalu dapat melakukannya dalam kehidupan ini.

sherri shepherd val chmerkovskiy

4. Danica McKellar mengajar saya matematik. Saya bergurau, tetapi dia seorang jenius matematik. Dia mengajar saya bahawa hanya kerana anda boleh berjaya di Hollywood, itu tidak bermakna anda mesti memilih untuk meneruskan Hollywood. Dia beralih dari seorang bintang kanak-kanak ke seorang wanita yang luar biasa yang bukan hanya wajah cantik.

danica mckellar val chmerkovskiy 1

5. Rumer Willis menunjukkan kepada saya bagaimana untuk menjadi lebih lembut dan lembut. Dia menunjukkan kepada saya keberanian yang diperlukan untuk menjadi seorang anak perempuan dari royalti Hollywood dan dibelasah kerana ia selama bertahun-tahun di tabloid, sementara masih mengekalkan hati yang baik. Suatu jiwa yang peduli dan cantik, Rumer mengajari saya bagaimana untuk mengasihi orang apabila anda mempunyai sejuta alasan untuk tidak.

rumer willis val chmerkovskiy dwts finale

Selain menari dengan Tamar Braxton pada musim semasa Menari Dengan Bintang, anda boleh menangkap Val musim sejuk ini DWTS ‘Dance All Night Tour datang ke sebuah bandar berhampiran anda!