Sepanjang bulan depan atau lebih lagi, kerana cuaca dari tempayan ekor kuda 24 jam ke iklim hanya sedikit lebih selamat untuk bangs, rancangan TV kegemaran kami akan mula kembali kepada kami. Dan I. TIDAK BOLEH. Tunggu. Sebenarnya, saya sebenarnya tidak sabar lagi untuk mula membicarakannya lagi-jadi saya fikir, kenapa tidak lulus masa dengan bercakap tentang eps kegemaran kegemaran kami di TV sekarang?

baru girl jess

Bermula, secara semulajadi, dengan obsesi kolektif kami Perempuan baru. Ini adalah tujuh Perempuan baru eps yang membuatkan saya jatuh cinta lagi dan lagi dengan persembahan-tetapi saya mahu mendengar apa yang awak juga! (Dan tunggu selama sepanjang minggu-kita akan membahaskan lebih banyak lagi acara kegemaran kita.)

“Pilot”__

* Gadis Baru * memukul tanah berlari-kita semua tahu ia adalah sesuatu yang istimewa dari awal (tetapi saya telah melupakan bahawa itulah di mana lagu tema membuat penampilan pertama!).

__ “Bad Bed” __

[#iframe: //www.youtube.com/embed/vNQG6sQpaTY] (560×315)

Pemandangan bilik tidur yang lama, dengan “lelaki muda” dan aksen Jimmy Stewart dari Justin Long-saya tidak akan melupakannya.

“Kisah 50”

[#iframe: //www.youtube.com/embed/vCFs64HBvSY] (420×315)

Pesta ulang tahun Schmidt adalah, bagi saya, hanya salah satu epik yang paling lurus dalam siri ini. Tetapi juga, saya suka saat kedua di atas (mungkin kerana saya baru-baru ini bertukar menjadi 29).

“Jess dan Julia”

Monolog ini bergema dengan perbahasan kehidupan sebenar ke atas Zooey sebagai ikon feminis dan budaya, dan saya fikir pertunjukan itu dipaku.

__ “Fluffer” __

[#iframe: //www.youtube.com/embed/PdeWp9aNkss] (560×315)

Ini adalah ep di mana Nick dan Jess mula mengakui bahawa ada sesuatu yang lebih daripada persahabatan di antara mereka, dan saya suka dengan cara mereka memenatkan nuansa teman lelaki yang bukan teman lelaki. Juga: Schmidt Romney dilahirkan.

“Telur”

baru girl eggs

Saya tidak dapat mencari klip untuk yang ini, tetapi adegan itu antara Cece dan Jess di zoo di mana Cece frets atas kesuburannya adalah, bagi saya, momen kegembiraan yang sungguh-sungguh dalam siri ini setakat ini.

“Cooler”

DUH.

__OK, giliran anda! Yang mana Perempuan baru eps dalam senarai ini adalah dekat dengan hati anda juga-dan yang anda tidak boleh percaya saya tidak termasuk?

Foto: FOX