Salah satu perkara yang paling besar Pretty Little Liars peminat mahu tahu tentang musim lalu pertunjukan adalah sama ada atau tidak Aria (Lucy Hale) dan Ezra (Ian Harding) berkahwin. Ingat, Ezra mencadangkan kepada Aria, tetapi teman wanita Nicole-Ezra yang kami fikir meninggal dunia-muncul semula, yang meletakkan masa depan “Ezria” dalam bahaya. Nah, terima kasih kepada gambar Harding yang dimuat naik ke Instagram hujung minggu ini, kami mempunyai jawapan kami.

Mungkin. Sebenarnya, lebih baik daripada mungkin-mungkin. Harding tidak betul-betul mengucapkan dalam huruf besar, berdarah, “ARIA DAN EZRA MELAKUKAN,” tetapi gambar ini semua tetapi mengesahkan kegemaran Rosewood-dan, pada masa-masa, umur tidak sesuai Pasangan itu menuju ke mezbah.

Harding berkongsi foto Hale yang manis dan tidak berbahaya pada hari Jumaat (28 Oktober) untuk memperingati hari terakhir penggambaran mereka-tetapi melihatnya dengan teliti. Hale sedang mempersembahkan upacara pengantin yang sangat bridal, tetapi lebih menyeramkan adalah tulle putih yang tersungkur di belakang kepalanya. Tudung perkahwinan, mungkin? (Jawapan: Pasti, saya fikir.) C’mon, ya, apa lagi yang boleh? Lihat foto untuk diri sendiri, di bawah:

Memuatkan

Lihat di Instagram

Dan lihat saja cara Hale memakai jaket Harding! Ia hampir seolah-olah dia meletakkannya di atas dirinya untuk menutup WEDDING DRESS dia memakai di bawahnya.

Tetapi dia tidak teliti. Lihat sudut kiri bawah foto: Seorang smidgen kain putih melarikan diri dari bawah kulit Harding. Adakah Hale dan Harding berfikir Pretty Little Liars peminat tidak akan melihat ini kecil, memberitahu resit? Kami AF terancam!

PHOTO: Instagram

Sudah tentu, ini bukan pengesahan 100 peratus. Jika Hale adalah memakai gaun pengantin dalam foto ini, ia mungkin telah menjadi sejenis urutan impian-tetapi itu tidak mungkin. Pencipta I. Marlene King tahu betapa peminat yang teruk mahu Ezra dan Aria akhirnya berkata, “Saya buat!” Dia tidak akan mengganggu kami seperti itu, betul?

Kami akan tahu pasti apabila musim akhir Pretty Little Liars menyiarkan musim bunga ini.