Ketika datang ke bit baru mengenai Kate Middleton, Duchess of Cambridge, mereka biasanya berpusat pada momen-momen lucu dengan anak-anaknya, fesyennya (dan barang-barangnya yang cepat dipakai menjualnya), dan usaha dermawannya sebagai raja. Tetapi satu sisi Kate kita tidak melihat selalunya kemahirannya sebagai jurugambar-sehingga sekarang, itu. Kensington Palace hanya mengeluarkan dua foto Puteri Charlotte yang Kate mengambil, dan mereka kelihatan seperti yang anda harapkan.

“Duke dan Duchess of Cambridge sangat gembira untuk berkongsi dua gambar Princess Charlotte di Kensington Palace pagi ini,” kata istana itu. “Imej-imej itu diambil oleh The Duchess tidak lama sebelum Puteri Charlotte keluar untuk hari pertama pembibitan di Nursery School Willcocks.”

Charlotte memulakan sekolah semaian pada usia dua tahun, dan tuisyen di tempat ini harganya sebanyak gaji orang ramai: £ 14,550, yang bernilai kira-kira $ 19,750. Gegaran di Sekolah Bawah Tanah Willcocks nampaknya berbeza dengan sekolah Montessori Putera George yang dihadirinya semasa Will dan Kate tinggal di Norfolk, yang lebih pelbagai ekonomi dan kosnya jauh lebih rendah. Sekarang bahawa Kate hamil, bagaimanapun, keluarga itu telah berpindah ke Kensington Palace.

Untuk hari pertamanya, Charlotte sedang melangkah ke dalam mantel bulu lembayung dan sepadan dengan Mary Janes, selendang merah jambu, dan senyuman besar di wajahnya. Tengoklah:

Memuatkan

Lihat di Instagram

Memuatkan

Lihat di Instagram

Satu perkara yang menunjukkan gambar adalah cinta Kate untuk Charlotte. Sebagai seorang pengkritik, Kate bukanlah seorang jurugambar profesional (walaupun potret keluarga lain telah memperoleh keahliannya di Royal Photographic Society). Sebaliknya, gambar-gambar yang dia ambil sangat baik kerana “dia cemerlang dalam fotografi dengan satu-satunya cara kebanyakan kita semua boleh: dengan melihat apa yang dia suka.” Cantik, tidak?

Cerita Terkait:
-Lihat Prince George Looking Adorable ketika Dia Menuju Hari Pertama Sekolahnya
-Putera William dan Kate Middleton Hanya Dikongsi dengan Kad Krismas Keluarga mereka
-Anda Perlu Lihat Foto Baru Princess Charlotte ini