Biasanya apabila saya melihat bahawa Gwyneth Paltrow sedang berlayar, saya-sebagai OG Gwynnie mengekalkan diri saya untuk membenci kebencian GP GP. Untuk mengatakan pelakon itu menjadi usahawan gaya hidup adalah polarisasi akan menjadi penghinaan yang tidak masuk akal. Nampaknya setiap bulan atau lebih, GOOP akan menerbitkan sebuah kisah yang menyala dunia dalam talian. Ingat kontroversi telur jed besar pada tahun 2017?

Baru-baru ini, akhbar itu lebih ramah. Paltrow adalah salah seorang wanita yang datang ke hadapan awal dalam skandal Harvey Weinstein untuk memperincikan gangguannya sendiri oleh mogul filem pada permulaan kerjayanya. Dan kini orang ramai terobsesi pos Instagram terbarunya dengan cara yang sangat positif.

Seperti yang kita ketahui, Paltrow “tidak sedar” dari suami dan bapa kepada dua anaknya, Chris Martin, kembali pada tahun 2014. Tetapi dengan semua akaun, mereka tetap sangat rapat dan sering dilihat bersama. Hanya pada minggu lalu ia dikhabarkan bahawa Paltrow terlibat dengan teman lelakinya Brad Falchuk. Oleh itu pos Instagram terkini kedua-dua lelaki itu dalam hidupnya mungkin akan menambahkan bahan api kepada api itu.

Semalam Paltrow menyiarkan gambar Martin dan Falchuk dengan kapsyen, “Sunday brunch #modernfamily”.

Memuatkan

Lihat di Instagram

Dan orang ramai cinta ia. Termasuk rakan-rakan selebriti seperti Chrissy Teigen dan Reese Witherspoon. Benar untuk membentuk, Teigen retak bijak dengan, “Saya harap ini adalah saya @johnlegend dan suami saya suatu hari” menyusulinya dengan “Jk cinta kamu @johnlegend buat masa sekarang”. Reese, pernah gadis Southern, menulis, “❤️”.

Pengikut dan peminat berkongsi cerita tentang keluarga moden mereka sendiri dalam komen dan mengucapkan terima kasih kepada Paltrow sebagai contoh yang hebat, yang mengatakan “Ya, itulah cara orang dewasa berkembang. Kami sepenuh hati bersetuju.

Siapa tahu bahawa semua yang diambil adalah satu gambar Instagram untuk akhirnya menjadikan Gwyneth Paltrow relatable?