Kami tahu anda sudah mendapat senarai rancangan TV yang panjang untuk pesta-pesta, tetapi anda sudah bersedia menambah beberapa lagi?

Ia secara rasmi Musim kemunculan, yang (jika anda tidak tahu), rangkaian bermula untuk perdana penampilan pertama rancangan TV baru mereka yang akan datang. Matlamatnya adalah untuk mewujudkan gembar-gembur di sekeliling siri ini, yang sememangnya bertukar menjadi penarafan (dan iklan $$$) ke garisan. Tetapi kami tahu anda tidak mempunyai masa untuk mencari semua treler baru ini, jadi kami melakukan kerja mengejut untuk anda. Kami akan menonton setiap treler tontonan baru yang jatuh pada musim Pembukaan 2017 dan menyusunnya dalam senarai ini. Dengan cara itu, satu-satunya perkara yang perlu anda bimbangkan ialah wain untuk membeli untuk pesta tontonan anda. (Dan mari kita nyata: Itu sakit kepala!)

CW

Sentenan Kehidupan (premieres midseason)

Pretty Little Liars Ratu Lucy Hale memainkan seorang wanita 20 orang bernama Stella yang mendapat berita yang mengejutkan: Dia tidak mati. Bingung? Inilah backstory: Lapan tahun sebelumnya, Stella didiagnosis dengan kanser dan diberitahu dia akan mati darinya. Oleh itu, dia menjalani hidupnya sepenuhnya dari masa ke semasa-yang, kepadanya, bermaksud berhenti dari sekolah, berhenti kerja, pergi terjun payah, dan berpura-pura seperti masa depan bukanlah sesuatu. Tetapi sekarang dia bebas kanser dan terpaksa kembali menjalani kehidupan yang normal dan stabil. Itu cerita utama, yang seolah-olah bukan isu pada mulanya tetapi sebenarnya mencipta beberapa drama yang baik. Bagaimanakah Stella mencari pekerjaan dengan kemahiran sifar? Bagaimanakah hubungannya berubah? Kami teruja untuk mengetahui.

Dinasti (perdana jatuh 2017)

Tontonan pertama anda yang sangat dinanti-nantikan Dinasti but semula di sini! Gossip Girl dan The O.C. mastermind Josh Schwartz dan Stephanie Savage adalah otak di belakang kebangkitan ini, yang menceritakan ketegangan, ketegangan seret antara seorang sosialiti yang kaya dan tunang baru ayahnya (dan berpotensi menggali emas). Diakui, pertunjukan itu memainkan lagu-lagu tropika yang bermakna, tetapi ia dilakukan dengan lidah-lidah yang membuatnya lucu (yang bertentangan dengan reductive). Dinasti berada dalam jenaka campy sendiri, itulah sebabnya ia berfungsi.

Valor (perdana jatuh 2017)

Valor adalah drama ketenteraan biasa anda. Acara ini mengikuti sekumpulan tentera yang sangat terlatih (sidebar: Tentera apa) tidak sangat terlatih?) kerana mereka cuba menyelamatkan dua dari mereka sendiri dari situasi tebusan. Premis ini mungkin tidak mencukupi untuk mengaitkan anda-tetapi watak utama cerita itu, seorang askar perempuan yang bertentangan bernama Nora (Christina Ochoa), pastinya.

Black Lightning (premieres midseason)

Black Lightning pulangan selepas habis 12 tahun untuk melawan orang jahat dan menamatkan kadar jenayah Philadelphia yang meningkat. Ini adalah salah satu rancangan superhero yang lebih baik yang datang ke televisyen musim luruh ini. Ia mempunyai hati, tindakan menggelegak, dan didasarkan pada prestasi sepenuhnya dari Cress Williams.

TNT

Alienis (perdana jatuh 2017)

Satu drama masa atmosfer yang dibintangi oleh Dakota Fanning adalah apa yang diperintahkan oleh doktor, untuk menjadi jujur. Yang ini ditetapkan pada 1896 New York (apabila perbezaan antara orang kaya dan miskin adalah seismik) dan berikut memburu pembunuh bersiri yang bertanggungjawab membunuh pelacur lelaki. Jika premis itu tidak mencukupi untuk anda, Luke Evans (a.k.a Gaston) juga bintang-bintang.

CBS

Keselamatan (perdana 12 Julai)

Pasukan saintis di Pentagon cuba menghentikan asteroid besar yang mempunyai potensi untuk menghapuskan seluruh planet. Peminat Hari Selepas Esok, Hari kemerdekaan, atau tajuk-tajuk lain dalam genre pasca (dan pra) -poketat semestinya harus melihat drama ini, yang disokong oleh jawline Santiago Cabrera.

Sheldon muda (perdana November 2)

Ini Big Bang Theory prequel berikut Sheldon berusia 9 tahun (Iain Armitage) ketika ia datang dengan istilah dengan kecerdasan super sonik, yang cukup banyak pantang di kota agama-sentris, agama. Mengharapkan banyak sassy, ​​satu-lin berukuran pint. (Hei, ia adalah Sheldon, selepas semua.)

SEAL TEAM (perdana jatuh 2017)

Ini drama tentera dengan angka-angka menyelam jauh ke dalam misi elit Tier One Navy Seals. Pertunjukan itu pasti kelihatan penuh aksi (dan kita juga melihat beberapa wanita badai Seals), tetapi di sini berharap ia memberi tumpuan kepada perkembangan watak seperti kesan khas.

S.W.A.T. (perdana jatuh 2017)

Sebuah komuniti bercerai selepas S.W.A.T. pegawai polis pasukan secara tidak sengaja menembak seorang remaja Afrika Amerika. Jika S.W.A.T. memberi tumpuan kepada dinamik budaya antara polis dan orang-orang warna (dan bukan sekadar bunyi bising kop), ia sebenarnya mempunyai beberapa janji.

Saya, diri saya dan aku (perdana jatuh 2017)

Bintang Bobby Moynihan dalam komedi ini yang menjejaki tiga peringkat yang berbeza dan sangat traumatik dalam kehidupan seorang lelaki. Ia seperti Inilah kita, tetapi hanya dengan satu orang (dan banyak kurang menangis).

9JKL (perdana jatuh 2017)

Seorang lelaki bergerak kembali dengan ibu bapanya selepas mendapat perceraian, dan keseronokan sitkom standard berlaku. Tidak banyak tentang 9JKL merasakan asal, tetapi pelakon utama yang menawan (Mark Feuerstein) mungkin dapat menyelamatkannya.

Kebijaksanaan Orang ramai (perdana jatuh 2017)

Ketua Pegawai Teknologi berteknologi kaya (Jeremy Piven) berhenti kerja dan memulakan laman web crowdsourcing yang dia berharap akan membawa pembunuh sebenar anaknya yang terlambat kepada keadilan. Plot itu terasa sedikit rumit (Ia Undang-undang & perintah memenuhi Reddit, pada asasnya), tetapi ia tetap menarik. Letakkan satu ini pada senarai anda, pencinta jenayah.

ABC

Pemisahan Bersama (premieres midseason)

Ellen DeGeneres eksekutif menghasilkan komedi yang menawan ini mengenai pasangan (Oliver Hudson dan Jenna Fischer) yang memutuskan untuk bercerai tetapi masih hidup bersama dengan anak-anak mereka. Ini bukan konsep baru (The Break-Up dengan Jennifer Aniston dan Vince Vaughn pada dasarnya adalah cerita yang sama), tetapi treler menunjukkan pada penerokaan lebih mendalam watak Fischer-khususnya, keinginannya untuk memiliki kehidupan di luar keluarganya dan anak-anaknya. Itulah yang menarik (dan penting) cukup sebab untuk ditala.

Untuk Rakyat (premieres midseason)

Ratu Shonda Rhimes berada di belakang obsesi televisyen anda yang seterusnya, yang hampir menyerupai Cara Dapatkan Away Dengan Pembunuhan: Post-Grad. Ia mengikuti kehidupan peribadi dan profesional sekumpulan peguam muda New York City ketika mereka melawan kes-kes sukar dan keseronokan seksual. Kami mengharapkan tidak kurang dari pertunjukan Shondaland.

Alex, Inc. (premieres midseason)

Zach Braff berhenti kerja dan memulakan sebuah syarikat podcast dalam komedi ini yang luar biasa, berdasarkan aktual Memulakan siri podcast. Pertunjukan ini kelihatan seperti blah, tetapi prestasi Braff yang luar biasa dan prestasi yang mencolok cukup untuk menonton juruterbang sekurang-kurangnya.

Still Star-Crossed (perdana 29 Mei)

Ratu Khamis malam Shonda Rhimes berada di belakang pengertian fantasi ini, yang berlaku sejurus selepas Romeo dan Juliet mati. (Ya, amaran spoiler: Mereka mati.) Ia berpusat pada sepupu Juliet, Rosaline, yang mesti berkahwin dengan Montague untuk menjaga kedamaian antara kedua-dua keluarga. Adakah ini masuk akal? Tidak benar, tetapi logik tidak penting dengan rancangan seperti ini. Apa yang anda perlukan adalah plot sabun, kelainan yang menyenangkan, dan orang panas untuk membuat anda ketagih. Still Star-Crossed mempunyai ketiga-tiga drama itu. Daftar kami.

Sepuluh Hari di Lembah (perdana jatuh 2017)

Kyra Sedgwick memainkan penerbit televisyen yang terlalu sibuk di L.A. yang anak perempuannya diculik pada pertengahan malam. Trelernya sendiri cukup mengepam jantung, jadi rancangan ini kelihatan sangat menjanjikan. Peminat Diambil francais semestinya pasti masuk (Kami akan memilih Sedgwick untuk menang dalam perjuangan menentang Liam Neeson setiap hari dalam seminggu.)

Doktor yang baik (perdana jatuh 2017)

Dari pencipta rumah datang drama perubatan ini tentang seorang pakar bedah muda dengan autisme dan sindrom saraf (Freddie Highmore) bernama Shaun yang mempunyai keupayaan yang tidak dapat dijelaskan untuk dengan cepat dan sembuh dengan lancar pesakitnya. (Rakan-rakannya fikir dia adalah sejenis rahsia, tetapi dia hanya berbakat, orang!) Perkara terakhir yang diperlukan oleh televisyen adalah satu lagi sabun hospital, tetapi rancangan ini mempunyai potensi jika ia meneroka autisme Shaun, yang merupakan topik yang tidak dibincangkan dalam hiburan.

Penipuan (premieres midseason)

Seorang ahli silap mata yang berkemahiran tinggi (Cameron Black) menggunakan kredit ilusinya untuk membantu F.B.I. dengan kes sukar. Pertunjukan itu pasti mendapat titik brownie untuk keaslian (tetapi akan kehilangan mereka jika ia juga menangky).

Injil Kevin (perdana jatuh 2017)

Jason Ritter memainkan deadbeat yang diperintahkan oleh malaikat dari Syurga untuk menyelamatkan umat manusia. Pasti? (Dalam segala kesungguhan, Ritter tidak sopan dan sangat lucu Injil Kevin treler, tetapi dia mungkin tidak cukup untuk menyelamatkan pertunjukan dari premis separuh bakarnya.)

The Crossing (premieres midseason)

Skuad polis Amerika menyerang sekumpulan pelarian di pantai pantai yang melarikan diri dari negara yang dilanda perang. Tetapi inilah kicker: Mereka dari 150 tahun ke depan, dan negara yang mereka lari adalah Amerika (yang, nampaknya, berada di tengah-tengah perang). Ya, kami mempunyai rancangan masa perjalanan lain di tangan kami. Tetapi berikan peluang ini: Ia berlabuh oleh persembahan tengah yang kuat dan plot yang benar-benar megah.

Datuk Bandar (perdana jatuh 2017)

HamiltonDaveed Diggs melatih komedi ini sangat lucu tentang rapper yang bercita-cita (Brandon Micheal Hall) yang mengendalikan pejabat tempatan untuk mempromosikan kerjaya muziknya … dan menang. Oleh itu, bukannya memenangi Anugerah Grammy, dia kini perlu melakukan perkara-perkara kerajaan yang dia tidak mahu lakukan. (Bunyi biasa?) Lea Michele juga bintang sebagai watak bernama Valentina. Valentina! Kami berada di atas kapal.

Roseanne (perdana pada tahun 2018)

ABC sedang melancarkan tren reboot dan membawa balik Roseanne. Pemain utama termasuk Michael Fishman (DJ Conner), Roseanne Barr (Roseanne Conner), John Goodman (Dan Conner), Alicia Goranson (Becky Conner), dan Laurie Metcalf (Jackie Harris). Rangkaian itu menjatuhkan klip retrospektif pada persembahan Awalnya, tetapi jari menyeberangi beberapa rakaman baru tidak lama lagi.

NBC

Will & Grace (perdana jatuh 2017)

Eric McCormack, Debra Messing, Sean Hayes, dan Megan Mullally kembali ke 12 lagi episod sitkom NBC’s ’90-an dan berdasarkan treler muzik lima minit ini, tiada apa yang berubah. Sudah tentu, humor yang asli Will & Grace adalah perwakilan sedikit bertarikh-gay di media telah datang jauh sejak Will dan Jack-jadi di sini berharap perkara-perkara yang sekurang-kurangnya sedikit dikemaskini untuk menjadi lebih inklusif. Biarkan gelas martini Karen sama, walaupun: Itu tidak dapat dinikmati.

Undang-undang & Perintah Jenayah Benar: Pembunuhan Menendez (perdana jatuh 2017)

NBC mengambil petunjuk dari Kisah Jenayah Amerika dan Membuat pembunuhan dengan lelaran baru Undang-undang & perintah francais hanya memberi tumpuan kepada jenayah sebenar. Musim pertama akan berpusat pada percubaan yang dipublikasikan oleh Lyle dan Erik Menendez, dua saudara kaya dari Beverly Hills yang membunuh ibu bapa mereka dengan senapang patah. Edie Falco yang sentiasa mengagumkan akan memainkan peranan utama pertahanan Erik, Leslie Abramson, yang mendakwa saudara-saudara itu melakukan jenayah itu kerana penderaan psikologi dan seksual yang mereka alami daripada ibu bapa mereka. Sekiranya pertunjukan ini adalah apa-apa The People v. O.J. Simpson, pertimbangkan kita ketagih.

Yang berani (perdana jatuh 2017)

Drama ketenteraan intensiti tinggi ini memberi tumpuan kepada sekumpulan Ops Khas badass yang melaksanakan tugasan kerajaan yang paling berbahaya di dunia seperti menyelamatkan seseorang dalam pasukan mereka selepas dia disandera oleh pengganas radikal. Yang berani mempunyai pelbagai drama dan drama berdebar-debar jantung, jadi hampir menjadi tanggungjawab anda sebagai orang Amerika.

Fox

The Gifted (perdana jatuh 2017)

X-Men peminat, teruja: Siri berdasarkan francais Marvel yang dikasihi akan datang kepada Fox musim gugur ini. Ia dipanggil The Gifted, dan ia berpusat pada apa yang berlaku kepada pasangan pinggir bandar apabila mereka menyedari anak-anak mereka mempunyai kuasa mutan (seperti, seperti treler ini menunjukkan, keupayaan untuk mengetuk popcorn keluar dari mesin penjual). Kerajaan yang zalim memaksa keluarga melarikan diri dan mencari perlindungan dengan rangkaian bawah tanah mutan serupa. Mengharapkan kesan khas yang mempesonakan, perjuangan yang baik klasik vs pertarungan jahat, dan paling menyegarkan-superhero wanita yang sangat badass (dimainkan oleh Natalie Alyn Lind).

Penduduk (premieres midseason)

Matt Czuchry (a.k.a. Logan Huntzberger) bintang dalam ini Anatomi kelabu– drama bersebelahan tentang seorang doktor muda yang menjadi tertutup terhadap korupsi utama yang sedang berlaku di hospitalnya (seperti doktor yang secara tidak sengaja membunuh seorang pesakit di bilik operasi dan menutupnya). Treler itu melepaskan melodramatik dan berkhemah (pada satu ketika, watak Czuchry berseru, “Jadilah seorang doktor atau pergi sesuatu yang lain” dan terasa sangat “Berikan anak saya tembakan!”), Tetapi menunjukkan orang-orang yang menunjukkan kesihatan selalu menonton yang menyeronokkan . Sekurang-kurangnya, tune in untuk membayangkan bagaimana Rory Gilmore akan menangani situasi ini.

L.A. ke Vegas (premieres midseason)

Dylan McDermott memimpin krew penerbangan yang paling tidak cekap (dan melulu) sepanjang masa dalam komedi tempat kerja skuad ini dari pengeluar eksekutif Will Ferrell. Acara ini benar-benar akan mendapat ketawa, tetapi kami berharap ia mempunyai lebih banyak watak perempuan.

Hantu (perdana jatuh 2017)

Ini Ghostbusters-seperti komedi buddy berlabuh dengan persembahan kuat (dan sangat lucu) dari Adam Scott dan Craig Robinson. Pasti, kita akan menonton mereka menangkap raksasa selama 30 minit setiap minggu.

The Orville (perdana jatuh 2017)

Seth MacFarlane menggariskan ini Keluarga Guy-berjumpa-Star Trek siri mengenai kapten kapal yang sangat tidak layak yang mendapati dirinya menjalankan operasi intergalaksi yang sangat penting. Mengharapkan banyak humor, humor yang diilhami oleh ruang angkasa, a.k.a: Uranus lelucon (yang, jika itu benda anda, nikmati).

Netflix

Gypsy (perdana 30 Jun)

Bintang Naomi Watts dalam siri thriller psikologi 10 bahagian ini mengenai ahli terapi yang memulakan hubungan berbahaya dan tidak sesuai dengan pesakitnya. Treler itu menggambarkan Watts dengan tenang-hampir menghafal robot yang mengucapkan Sumpah Hippocratic doktor, yang jelas dimaksudkan sebagai peramalan untuk kegiatan tidak etis yang sifatnya terlibat dalam seluruh pameran. Ada banyak yang teruja dengan Gypsy: Seorang watak perempuan yang cacat dan kompleks adalah di tengah naratifnya, dan beberapa episod itu diterajui oleh Sam Taylor-Johnson, yang mengarahkan yang pertama Lima puluh Shades of Grey menyelipkan. Dengan kata lain, teruskan dan batalkan rancangan anda untuk hujung minggu itu.

Bersinar (perdana 23 Jun)

Bintang Alison Brie dalam komedi baru ini yang lucu tentang seorang pelakon yang berusaha keras untuk mencuba satu pertarungan terakhir dengan menyertai pertandingan gusti wanita. Tetapi Bersinar bukan pertunjukan sukan: Ia adalah komentar feminis yang dinyatakan melalui perhiasan dan spandeks. Pertunjukan ini dicipta oleh wanita dan menawarkan pemain wanita yang hampir semua, jadi anda tahu ia berada dalam tangan yang baik.

Freeform

Jenis Bold (perdana 11 Julai)

Tiga wartawan yang bercita-cita mengemudi kerjaya, cinta, dan persahabatan sambil memanjat pangkat di majalah wanita yang popular. Trope ini dilakukan hingga mati (batuk, The Devil Wears Prada, batuk), tetapi ikatan yang ketat di antara tiga wanita memimpin Jenis Bold pada radar kami. Di masa lalu, filem dan rancangan TV tentang majalah fesyen biasanya menggambarkan wanita sebagai pesaing kaktus, tetapi wanita muda pada Jenis Bold nampaknya sekutu satu sama lain lebih daripada apa-apa. Semoga ia kekal seperti itu-yang terakhir yang kita perlukan adalah satu lagi, dua dimensi “majalah gal” yang tidak makan. (Saya bekerja di majalah. Orang-orang tidak wujud.)

Siren (musim panas akan datang 2018)

Kami akhirnya mendapat rancangan TV mengenai duyung. Pusat ini terletak di bandar pesisir Bristol Cove, yang dikhabarkan mempunyai ikan duyung yang bersembunyi di perairannya. Pemeriksaan teori ini (atau, sebaliknya, berenang) apabila sekumpulan nelayan harfiah menangkap ikan duyung pada suatu malam. Apa yang berlaku, berdasarkan treler, adalah pertempuran antara duyung (dimainkan oleh Game of ThronesEline Powell) dan penduduk bandar yang berfikir orang-orang ikan berbahaya. Terdapat faktor keju mutlak untuk pameran ini, tetapi jika anda mengikisnya, ia sebenarnya kelihatan menarik. Treler ini sahaja membuktikan bahawa Freeform cuba meletakkan spin baru pada ikan duyung: Mereka tidak jinak, dewa akuatik menunggu Prince Eric tetapi wanita yang kuat yang tidak takut melawan. Kami berada di belakang mesej itu.

Sendiri Bersama (akan datang awal tahun 2018)

Fat-shame-y underties aside, Sendiri Bersama– yang meneroka persahabatan terbaik platonic antara lelaki (Benji Aflalo) dan gadis (Esther Povitsky) di Los Angeles-kelihatan menjanjikan. Pertunjukan satu kamera, yang dihasilkan oleh The Lonely Island, Andy Samberg, masak dengan humor kering, sindiran, dan banteng yang lucu, jeda yang baik dari kadang-kadang ceramah di Pretty Little Liars.

Marvel’s Jubah & Dagger (akan datang awal tahun 2018)

Freeform sedang berusaha untuk menarik perhatian penonton Marvel dengan Jubah & Bangku. Berdasarkan komik yang popular, Jubah & Bangku meneroka persahabatan yang muncul antara dua remaja, Tandy Bowen (Olivia Holt) dan Tyrone Johnson (Aubrey Joseph), yang baru saja mendapati mereka mempunyai kuasa besar yang bertentangan. Treler untuk yang satu ini agak sukar untuk diikuti (atau mungkin saya hanya superhero-tidak bertoleransi), tetapi ia mempunyai kesan percikan yang cukup dan tipu muslihat supernatural untuk menjaga peminat genre yang ketagih. Kekasih Flash patut diletakkan Jubah & Bangku pada senarai mereka.

Kami akan mengemas kini pos ini dengan treler baru apabila mereka keluar, jadi tunggu.