Televisyen memberi, dan televisyen akan hilang. Sekiranya anda masih terbakar tentang pembatalan kejam semua rancangan ini-Nashville, anda mungkin telah jatuh, tetapi kami akan merindui anda semua yang sama-saya mempunyai berita baik. Ini adalah minggu yang rangkaian memperkenalkan persembahan segar mereka, lengkap dengan treler yang sudah kita terobsesi atas apa yang akan kita nonton datang jatuh.

Di sini, kami telah membulatkan pandangan pertama pada barangan terbaik-dan kami akan terus mengemas kini siaran ini sepanjang minggu apabila pengaturcaraan lebih banyak diumumkan. Beberapa ramalan untuk masa depan TV anda: Saluran air mata anda akan mengalami Keibubapaan bahagian deux, dan naluri diva laten anda akan dibebaskan oleh Mimi.

Inilah kita (datang ke NBC musim gugur ini, Selasa pada pukul 9 malam)

Inilah kita anggap anda boleh menggunakan menangis yang baik setiap minggu. Bagaimana sengit adalah treler untuk ini Keibubapaan-drama esque, yang menyusun bersama-sama kehidupan lelaki dan wanita yang berkongsi ulang tahun yang sama? Nah, saya akan memberitahu anda bahawa bayi mati di dalamnya. Saya tidak boleh menegaskan bahawa pada anda bekerja pada hari Selasa.

Tempat yang baik (datang ke NBC musim gugur ini, Khamis pukul 8:30 pagi)

Tempat yang baik bintang-bintang Kristen Bell sebagai seorang wanita yang mati dan, melalui campuran kertas kerja, berakhir di syurga. Komedi ini berasal dari pencipta Taman dan Rekreasi, dan memang ada tenaga Pawnee terutamanya yang berjalan melalui yang satu ini.

Tidak berkesudahan (datang ke NBC musim gugur ini, Isnin pada 10 Mac)

Ia kelihatan sedikit cheeseball, tetapi saya tidak marah pada drama masa perjalanan yang digerakkan oleh wanita yang menjatuhkan Abigail Spencer menjadi peristiwa sejarah utama, seperti letupan Hindenburg.

Dunia Mariah (akan datang ke E!)

Treler ini pada dasarnya hanya Mariah Carey yang menjerit umum mengenai kehidupannya. Saya boleh menonton lebih kurang 20 minit lagi, untuk jujur.

Gambar Horror Picture Show (datang musim gugur ini ke Fox)

Fox mengambil alih klasik kultus akhirnya diturunkan-dan dua perkara terbaik mengenainya ialah (1) Laverne Cox dan (2) Laverne Cox yang istimewa Rocky Horror ketawa.

Bintang (datang musim sejuk ini ke Fox)

Lee Daniels, yang dicipta bersama Empayar, membuat pembalikan cemerlang dengan konsep untuk Bintang, tentang kumpulan gadis yang semakin meningkat: Sedangkan Empayar bermula di bahagian atas dengan Lyons, Bintang bermula di bahagian bawah dengan anak penjagaan anak angkat yang terdesak untuk membuat sesuatu dari dirinya sendiri. Terdapat banyak kesusahan, banyak kilat, dan banyak Ratu Latifah.

Pitch (datang musim sejuk ini ke Fox)

Pitch adalah drama besbol dengan konsep yang sukar dibayangkan: Zach Morris sebagai penangkap liga utama. Saya bercanda-fokusnya adalah pada Ginny Baker, wanita pertama yang bermain di MLB. Baker (dimainkan oleh Kyle Bunbury) adalah seekor periuk dengan bola bolang jahat, ayah panggung yang sukar, dan mata seluruh dunia pada debutnya.

Tembakan Dihantar (datang musim sejuk ini ke Fox)

Drama tegang ini bermula dengan meja makan yang kita lihat terlalu sering di Amerika hari ini: seorang remaja yang tidak bersenjata ditembak oleh polis. Dan Fox telah menetapkan pelakon semua bintang untuk bergelut dengan isu-isu rasuah tempatan dan hubungan kaum kebangsaan yang membunuh Tembakan Dihantar menaikkan.

The Mick (datang musim sejuk ini ke Fox)

Sweet Dee sebagai pengasuh? Bunyi yang cantik, kelihatan lebih baik.

Membuat Sejarah (datang musim sejuk ini ke Fox)

Ooh, lebih banyak masa perjalanan-tapi kali ini, Adam Pally mengubah zon masa dalam komedi wonky dari pencipta Manusia Terakhir di Bumi. Leighton Meester memainkan pacar era penjajah yang membunuh Pally. <-- well, itu ayat adalah menyeronokkan untuk menulis.

Suri rumah Amerika (datang ke ABC musim gugur ini, Selasa pada pukul 8:30 pagi)

Treler ini akan lebih masuk akal jika anda tahu bahawa persembahan itu pada asalnya dipanggil The Housewife Fattest Kedua di Westport. Katy Mixon memainkan ibu yang biasa menceritakannya seperti di sebuah bandar di mana setiap wanita mengejar kesempurnaan, dan dia sudah hebat di sana.

Tidak bersuara (datang ke ABC musim gugur ini, Rabu pukul 8:30 pagi)

Dalam komedi pembukaan mata yang tajam ini, bintang-bintang Minnie Driver sebagai ibu bapa yang bermotivasi sebuah keluarga yang kehidupannya berputar di sekeliling anak lelaki remaja yang memerlukannya..

Anjing ke bawah (datang ke ABC musim sejuk ini)

Bercita-cita tinggi? Pasti. Tetapi bagaimana anda tidak akan memeriksa sebuah sitkom yang menghidupkan anjing sebenar dengan kompleks yang tidak selamat dan menarik untuk memanggil kucing “pengganas emosi?”

Still Star-Crossed (datang ke ABC musim sejuk ini)

Shonda Rhimes memperluaskan ensemblenya sebagai salah satu karya terbesar karya sastra: Romeo dan Juliet. Still Star-Crossed mengambil selepas pasangan terkenal telah meninggal dunia, menjunam keluarga mereka menjadi perang yang mengancam untuk merobohkan bandar mereka.

The Great Indoors (datang ke CBS musim gugur ini, Khamis pukul 8:30 pagi)

Jika anda telah kehilangan Joel McHale, tidak ada lagi: Dia kembali dan membintangi senario yang mengingatkan kita KomunitiPada zaman dahulu, ketika ia adalah yang lebih tua, (tidak) bijak bijak di kalangan sekelompok anak muda bermata luas. Kecuali anak-anak muda ini-sekumpulan milenium yang bekerja di majalah dan laman web-tidak begitu bermata luas kerana mereka lebih dari segalanya. Jelas tajuk terbaik daripada berita CBS ialah Diane Lockhart Isteri yang baik spinoff, tetapi ini adalah yang hampir, dan comel, kedua.

Kekerapan (datang ke CW musim gugur ini pada hari Rabu pada 9 Pg)

Seorang wanita yang mendapati bahawa dia boleh bercakap dengan ayahnya yang mati melalui radio lama mula bekerja dengannya untuk menyelesaikan pembunuhan. Tetapi hubungan mereka mengatasi keseimbangan alam semesta, menyebabkan riak-riak pada masa kini. (Dalam kata lain-perjalanan lebih banyak lagi.)

Tidak esok (datang ke CW musim gugur ini, Selasa di 9 P.M.)

Dan anda fikir kehidupan bertarikh anda adalah akhir dunia. Komedi ini mendapati pasangan dengan gaya gaya Harry-met-Sally (baca: mereka berlawanan) dibuang bersama sebagai pendekatan wahyu.

Lebih Dari Glamour: