Grammys 2018 adalah dada untuk wanita, untuk menjadi jujur, tetapi ada satu rahmat keselamatan dari waktu petang. Sebenarnya, buatlah dua ganjaran simpanan: Beyoncé dan anak perempuannya yang berusia 6 tahun, Blue Ivy Carter. Kedua-duanya mencuri rancangan itu, tangan ke bawah-dan Bey tidak melakukan. Mereka hanya menjalani kehidupan mereka, dan berpuluh-puluh jurugambar berada di sana untuk menangkapnya.

Serius, setiap ekspresi wajah Blue dibuat sepanjang malam yang menghantar pengguna Twitter terbakar. Perkara melanda padang demam apabila klip Blue kelihatannya memberitahu Beyoncé dan Jay Z untuk bertenang semasa pertunjukan menjadi virus. Ia adalah satu senyuman yang menggembirakan yang mengesahkan Blue sebenarnya yang memanggil tembakan di rumah Carter. Seperti yang sepatutnya!

Dan kini kami mempunyai lebih banyak bukti tentang ini: Seorang jurugambar di Grammys merapatkan gambar Beyonce yang memegang makanan ringan dan kotak jus Blue, dan ia dengan cepat mengambil alih Internet. Atas sebab yang baik juga: Kepada dunia, Beyoncé adalah dewa muzik yang tak tersentuh ini, tetapi kepada Blue dia hanya ibunya, yang memegang makanan ringan untuk menjaga keselamatan. Itu sangat merendahkan, dan itu adalah peringatan kecil yang baik bahawa semua orang-walaupun Beyoncé-adalah manusia. Inilah gambar:

The 60th Annual Grammy Awards
PHOTO: Getty Images

Sudah tentu, tindak balas Twitter untuk ini telah cukup hebat. “Walaupun kami semua mencari #Beyonce di #Grammys, dia mendapat makanan ringan untuk #BlueIvy,” sebuah stesen radio tweeted. “Dia memakai berlian bernilai $ 6,8 juta, tapi siapa yang peduli? Beyonce memegang kotak jus Blue Ivy adalah segalanya,” tweet orang lain..

Di bawah, mengintip tindak balas terbaik (dan paling lucu) kepada Beyoncé menjadi ibu biasa AF di Grammys.

Mengeluh. Jika hanya perkara-perkara dari acara Grammys yang sebenar, kami mendapatinya teruja.

Reaksi Wanita ini untuk berada di Bilik Sama seperti Beyoncé dan Jay-Z Adalah Semua Kita

Beyonce Pergi ke Sasaran Dengan Blue Ivy, dan Internet Mempunyai Hari Lapangan