Keluarga Pertama mempunyai tradisi ikonik yang panjang untuk menyampaikan kad percutian indah kepada kami setiap tahun, dan 2016 tidak terkecuali. Walau bagaimanapun, tahun ini sangat pahit: Kerana Donald Trump akan mengambil jawatan pada Januari, 2016 adalah tahun terakhir kami akan menerima kad percutian dari keluarga Obama.

Satu-satunya konsolasi yang kita dapat ialah hakikat bahawa kad 2016 mungkin adalah yang paling hebat dari mereka semua. Gambar kad percutian terakhir keluarga Obama bermula bermunculan di Internet malam tadi; Bilik Shade menyerang dan memuat naiknya ke laman Instagramnya dengan kapsyen, “Yass kami #FirstFamily membunuh!” Dan budak lelaki itu pernah mereka lakukan. Lihat kad Krismas yang menakjubkan, di bawah:

Memuatkan

Lihat di Instagram

Berikut adalah gambaran yang lebih jelas pada gambar kerana saya tidak dapat mencukupi. Juga, bagaimana keren bahawa orang benar-benar mendapatkan kad ini dihantar ke rumah mereka? Mereka benar-benar adalah Keluarga Pertama kami! (Di sini datang kerja air sekali lagi.)

Memuatkan

Lihat di Instagram

Sudah tentu, bahagian yang paling merosakkan kad ini adalah anak-anak Obama, Sasha dan Malia. Mereka kelihatan elegan, matang, dan canggih dalam gambar ini-jauh dari anak-anak comel yang kita temui lapan tahun lalu! Kanak-kanak membesar dengan pantas (dan mereka membuat kita merasa AF lama dalam proses).

Foto khusus ini diambil di Dinner State untuk Perdana Menteri Kanada Justin Trudeau dan isterinya, Sophie Trudeau, yang berlaku pada bulan Mac. Tidak ada cara kita dapat melupakan bahawa gaun biru, cantik biru Jason Wu yang memakai Lady First! Kami tidak layak glam ini.

Kami serius akan terlepas daripada Obamas pada masa ini tahun ini. Tidak ada yang Krismas seperti mereka. Sekurang-kurangnya kita akan mempunyai lapan tahun kad untuk membuat kita hangat, betul?

Berkaitan: Berikut adalah 16 Filem Percutian ke Stream di Netflix yang Akan Menikmati Anda