Hanya sedikit yang boleh menyerang lebih banyak rasa takut kepada hati orang Amerika daripada Donald Trump, Kellyanne Conway, dan Pennywise dari Stephen King Ia (di teater sekarang!). Jadi bila Saturday Night Live melancarkan pendek digital terkini, yang menggabungkan ketiga-tiga ke dalam satu sketsa, menggigil.

Yang pendek dibuka dengan Alex Moffat sebagai Anderson Cooper meninggalkan pejabat CNN lewat satu malam. Dia secara tidak sengaja menjatuhkan beberapa kertas yang dia bawa dan mengejar mereka ketika mereka melayang dan masuk ke pembetung berdekatan, di mana dia bertemu dengan hibrida Conway-Pennywise Kate McKinnon, yang kemudiannya dikenali sebagai Kellywise.

“Hello, Coopy,” kata Kellywise, tersenyum gila tersenyum dari bawah tanah. “Saya, Kellyanne Conway, tetapi anda boleh menghubungi saya Kellywise. Kellywise menari badut.” Apabila “Cooper” bertanya apa yang dilakukannya kepada soleknya, yang berwarna putih dengan bibir merah dan-adakah air mata merah mengalir di wajahnya?

Apa yang Kellywise mahu lebih daripada apa-apa adalah untuk “Cooper” untuk meletakkan dia di TV. “Saya akan memberikan sebut harga,” dia berjanji dalam suara badut yang menakutkan. “Saya akan memberikan sebutir gila dan gila.” Kemudian dia melakukan flicker yang menyeramkan seperti ini sebelum memberikan contoh berikut: “Baiklah, Puerto Rico sebenarnya lebih teruk lagi sebelum Badai Maria dan taufan itu sebenarnya meniup beberapa bangunan kembali bersama-sama dan saya tidak tahu mengapa Elizabeth Warren tidak akan tweet tentang itu. “

Pennywise mengikuti dengan suara yang lain: “Baiklah, Setiausaha Tillerson tidak menelepon Presiden yang kurang sopan, mereka berkongsi sebuah sundae, dan Presiden bertanya apakah dia mahukan lebih banyak taburan, dan setiausaha itu berkata,” Lebih lanjut. “

Anda tahu, hanya beberapa Klasik Conway, a.k.a. “fakta alternatif.”

Itulah ketika Kenan Thompson, bermain seorang pegawai polis, campur tangan. Dia memberi amaran “Cooper” terhadap bercakap dengan Kellywise. Walaupun Rachel Maddow telah menjadi mangsa kegelapannya, kata Thompson-iaitu ketika Cecily Strong-as-Maddow membuat penampilannya di pembetung sebelah Kellywise. “Anda juga akan terapung, Anderson,” dia berjanji kepadanya.

Kelly menghentikan setiap helah di dalam buku itu untuk meyakinkan “Cooper” untuk menyampaikannya, termasuk mengancamnya dengan dua ketakutannya yang paling besar (Trump memenangi penggal kedua sebagai presiden dan tajuk yang mengatakan “Anderson Cooper Fat Now” ). Akhirnya, ia adalah McKinnon-as-Kellywise-as-Hillary-Clinton (mendapat itu?) Yang akhirnya mendapat dia.

Tonton perkara penuh di bawah-jika anda berani:

Cerita Terkait:
-‘SNL’ Melancarkan Penyiasatan Savage Sendiri Ke Tempat Kellyanne Conway
-The Way ‘Sabtu Malam Live’ Transformed Kate McKinnon Ke Hillary Clinton Adalah Menakjubkan
-Dos dan Larangan Kate McKinnon