Bolehkah anda menamakan sesiapa yang lebih bijak dalam mengurus orang awam daripada Kim Kardashian? OK, baiklah, sesiapa yang lebih bijak daripada Kris Jenner dan Kim Kardashian. Tidak? Betul. Kim begitu baik, dia tahu bila dia perlu menjelaskan jenakanya sendiri.

Kes pada petang: Pada petang Selasa, suaminya, Kanye West, melancarkan sedikit tweet yang tidak diilhamkan sekarang bahawa dia kembali ke Twitter, dengan salah satu tweetnya menangkap mata pasangannya. “Kadang-kadang anda perlu menyingkirkan segala-galanya,” kata West, melalui beberapa sentimen membantu seperti “cuba untuk mengelakkan sebarang keadaan kontrak di mana anda ditahan dari idea anda,” dan “gangguan adalah musuh penglihatan.” (Benar! Nasihat yang besar.)

“Tunggu … SEGALANYA?!?!?!” Kardashian menjawab. Ia jelas menjadi bahan jenaka sehinggalah media sosialnya yang seterusnya merenung, kita tidak tahu, Kimoji, tetapi Chrissy Teigen menyertai perbualan untuk menjaga masa-masa yang baik: “Saya mempunyai kasur udara di sini dan Saya telah gatal untuk melepaskannya jika anda perlukan. “

“Mungkin memerlukan lebih banyak lagi untuk anak-anak itu, tetapi tidak jelas apa yang semuanya bermakna, saya perlukan kejelasan,” kata Kardashian. “Terima kasih kerana menjadi sahabat baik, mungkin John boleh menelefon dan bertanya, tapi mungkin dia juga kawan kawan? Ini membingungkan.”

Kini, jelas ini hanya menjadi bantahan di kalangan rakan-rakan yang bermaksud untuk menjadi lucu, tetapi sejak tabloid, tabloid, dan pembenci akan membenci, membenci, membenci, Kardashian membuat titik mempertahankan rasa humornya: “Bagi sesiapa yang mempunyai tidak ada humor dalam jiwa mereka sila tahu tweet saya adalah jenaka dan saya akan mati ketawa jika saya melihat blog dan media benar-benar fikir saya serius, jadi jangan mencubanya. “

Dan itu, kawan-kawan saya, edisi hari ini Menjaga Dengan KardashiansMedia Sosial.