Pada petang ini, TMZ memecahkan berita bahawa Khloé Kardashian telah melahirkan anak pertamanya di sebuah hospital Cleveland sekitar 4:00 A.M. Menurut berita berita itu, keluarganya-Kris Jenner dan Kim dan Kourtney Kardashian, secara khusus-adalah dari pihaknya. Teman lelaki Khloé dan bapa anaknya, Tristan Thompson, yang kini berada di pusat skandal menipu, dilaporkan juga di sana.

Sejak berita itu pecah, ramai yang tertanya-tanya apabila Khloe atau keluarganya akan mengesahkan berita gembira; mereka sangat ketamakan tentang Kylie Jenner selama ini. Tetapi biarkannya kepada ibu Kris untuk menjadi yang pertama dari sekumpulan untuk memecah keheningan-dan oleh media sosial, tidak kurang.

Tidak lama selepas laporan Khloe melahirkan anak, Kris kembali mencatatkan tweet W yang berkata, “Apabila tiga adik perempuan anda melahirkan di bawah setahun. Tahniah kepada @KhloeKardashian untuk mengalu-alukan anak perempuan lain kepada puak KarJenner” dengan kapsyen tegas: “BLESSED !!!”

Walaupun Kris adalah satu-satunya Kardashian untuk mengucapkan tahniah kepada Khloe secara terbuka setakat ini, dia pastinya jauh dari orang yang terakhir untuk dibawa ke Twitter untuk bercakap mengenai kelahirannya. Peminat dari seluruh dunia telah berkongsi hasrat dan tindak balas mereka, seperti yang di bawah:

Mereka juga telah mengadakan perhimpunan di Khloé berikutan laporan kecurangan yang dikatakan oleh Tristan. Pada hari Rabu, beberapa orang menghadiri permainan Cleveland Cavaliers, di mana mereka membawa tanda-tanda yang mengatakan perkara-perkara seperti “Kami suka Khloé” dan booed setiap kali dia muncul di mahkamah.

Buat masa sekarang, sudah tiba masanya untuk meraikan kelahiran ahli keluarga Kardashian baru ini-dan tunggu orang lain untuk tweet mengenainya, tentu saja.

Kandungan Terkait:

Khloé Kardashian Pergi Semua Dengan Pancuran Bayi All-Pink Her

Bagaimana Kris Jenner Reaksi terhadap Kehamilan Khloé Kardashian

Peminat Khloé Kardashian Mengawal Sekitarnya dalam Cara Paling Kreatif