Rihanna and Leo DiCaprio at Coachella
PHOTO: 2016 Getty Images

Leonardo DiCaprio dan Rihanna adalah dua orang celebs yang suka meneka kita tentang kehidupan cinta masing-masing. Sukar untuk mengetahui status Leo dan model terbaru yang dia wooing (walaupun ia rasmi bahawa dia memecahkan perkara dengan Kelly Rohrbach). Dan siapa yang tahu apa yang pernah berlaku benar-benar yang berlaku dengan Rihanna dan dia semula, sekali lagi (apakah mereka membuatnya “Kerja?”) hubungan dengan Drake. Jadi, ia tidak terlalu mengejutkan apabila khabar angin dari Leo dan Rihanna mungkin lebih daripada rakan-rakan meninggalkan kita dengan sedikit maklumat dan banyak soalan.

Berikut adalah apa yang kita tahu pasti: Walaupun mereka berusaha keras untuk pergi menyamar, Leo dan Rihanna dilihat bersama di parti selepas Coachella, Neon Carnival, pada hujung minggu. Leo akan bercampur-campur dengan orang ramai dengan cermin mata hitamnya, topi baseball, dan wajah berantakan, tetapi Rihanna cukup meniup penutup mereka dengan tanda tangannya yang berukuran besar, kacamata hitam, gelang, dan penjual berlian.

Ini bukan kali pertama LeRi (yang akan menjadi nama panggilan mereka?) Dilihat “melepak” bersama-sama. Pada bulan Januari 2015, mereka ditemui didakwa membuat keluar di sebuah pesta di rumah lelaki Playboy. Dan bulan berikutnya, Leo dilaporkan melemparkan Rihanna ke pesta ulang tahunnya ke-27. Pada 2016, mereka telah dilihat bersama di Paris, New York City, dan sekarang Coachella. Bolehkah mereka mengambil sesuatu yang perlahan atau mereka hanya benar-benar kawan baik? Kami fikir mereka akan menjadi pasangan kuasa selebriti yang hebat (pemenang Oscar yang baru dicipta dengan pemenang Grammy mempunyai cachet bagus untuk itu), tetapi pertama-tama kita perlu tahu sama ada Leo Boo Boo J.Lo memberikan tanda kelulusan.