Musim sejuk tidak datang; ia adalah di sini. Nasib baik, kita ada Game of Thrones pelakon Maisie Williams di pihak kami untuk membantu kami meneruskannya. Sama seperti pengeluaran Westeros kita terlalu banyak untuk ditangani, anak perempuan Stark yang termuda itu menawarkan suar harapan yang berkilauan untuk menampakkan harapan yang panjang dan suram sehingga setiap kali musim perdana “datang pada tahun 2017” untuk musim tujuh GoT ternyata. Pagi ini (16 Januari), Williams meminta Internet untuk foto-foto lama dengan adik perempuannya dan IRL BFF, Sophie Turner, dan lelaki? Internet telah dilakukan tidak mengecewakan!

Kami tahu pasangan itu rapat. Jika bergurau mengenai status hubungan anda dan mendapat tatu padanan tidak menjerit “Kami saling mencintai!” maka kita tidak tahu apa yang berlaku. Tetapi melihat semua bukti fotografi betapa muda Maisie dan Sophie bermula dan sejauh mana mereka datang bersama membawa air mata kebahagiaan ke mata kita.

Lihat, di bawah.

Kami benar-benar menangis pada yang terakhir, yang menampilkan Theon Greyjoy muda (yang dimainkan oleh pelakon British Alfie Allen). Ia bagus untuk melihat pelakon yang bertindak sangat gembira sebelum perkara menjadi sangat gelap pada persembahan, terutamanya sejak beberapa musim lalu.

Maisie Williams, juga, pasti telah menemuinya. Tidak lama selepas membuat permintaan untuk pics balik, dia menyusuli tweet tweet ini: “Apa yang saya buat?”

Baiklah, Maisie. Kami juga merasa sangat menyakitkan untuk melihat foto-foto diri dari ketika kita masih muda. Jadi terima kasih kerana memberi kami hadiah ini.

Cerita Terkait
-Alert: Sebuah Koleksi Permainan Ratu Koleksi Apakah (Mungkin) Datang

-Foto Teaser Pertama Game of Thrones Musim 7 Telah Tiba

Game of Thrones Star Emilia Clarke Menuju ke Galaxy Jauh, Jauh untuk Peranannya yang Seterusnya