Pesanan keras telah diberikan dari Val Chmerkovskiy mengenai kakaknya, Maksim: “Tanya dia apa-apa! Dia sangat lucu,” menggesa Menari Dengan Bintang musim 20 pelari depan. Anggap sahaja semuanya selesai. Sudah setahun sejak penatua Chmerkovskiy terpesona DWTS peminat dengan perkongsian magnetnya dengan Meryl Davis pada musim 18, dan peminat tidak membiarkannya melupakannya. Dia salah satu DWTSPro yang paling banyak dibicarakan (dan kontroversial), walaupun musim 18 juga merupakan yang terakhir. Selain penampilan pada DWTS Ulang Tahun ke-10 Khas, Maks telah bekerja keras SWAY: A Trilogy Dance yang mengaburkan garis antara ballroom konvensional, teater hidup, dan genre tarian lain-dan banyak ciri-cirinya DWTS keluarga. Dengan tiga persembahan bulan depan di New York City (klik di sini untuk membeli tiket), Maks memanggil kami dari Big Apple untuk bercakap mengenai acara besar, kembali ke DWTS, dan wanita terkemuka dalam hidupnya.

maksim chmerkovskiy

Glamor: Baru-baru ini anda telah menjalani pembedahan pada lutut anda. Bagaimana keadaannya?

Maksim Chmerkovskiy: Ia masih dilampirkan. Ia akan baik-baik saja. Saya membuangnya untuk beberapa ketika, tetapi ia sampai ke titik di mana beberapa perkara telah jatuh dan saya mempunyai masa untuk memperbaikinya.

Glamor: Adakah ia memberi kesan kepada apa yang boleh anda lakukan di SWAY?

Maks: Tidak, kami telah melakukan perkara yang lebih besar pada bahagian badan yang lebih teruk. Saya mempunyai tulang rawan yang sangat licin di lutut saya, jadi selama bertahun-tahun ia menjadi lebih parah dan lebih teruk dan rasa sakit menjadi lebih teruk dan lebih teruk, tetapi ia menjejaskan pergelangan kaki anda, pinggul anda, punggung anda. Saya sangat sejuk dengannya. Jika anda seorang atlet, inilah yang tidak dapat dielakkan berlaku. Tubuh tidak dimaksudkan untuk melakukan perkara-perkara yang kita lakukan.

Glamour: Peminat taksub dengan SWAY, tetapi kini hanya di New York City. Adakah terdapat kemungkinan anda akan berkembang ke Los Angeles atau Chicago?

Maks: Ya, ada. Kita akan lihat apa yang berlaku. SWAY sangat berbeza daripada apa yang pernah anda lihat. Ia disatukan dengan alasan yang berbeza. Ia bukan perniagaan. Setiap kali kita memakai SWAY, ia lebih baik daripada sebelumnya. Ia hebat untuk menunjukkan kepada magnitud ini supaya anda dapat melakukannya dengan rakan-rakan anda dan hanya bersenang-senang. Saya selalu mahu memakai pertunjukan di Ballroom Hammerstein, dan ini.

Memuatkan

Lihat di Instagram

Glamor: Val menyebut bahawa dia mahu Rumer Willis menjadi sebahagian daripada SWAY. Adakah itu perkara yang pasti, atau Val hanya cuba optimis?

Maks: Kami pasti akan mempunyai Meryl dalam pameran itu, kami pasti akan mempunyai Amy [Purdy], yang kami sangat teruja, tetapi jujur ​​dengan anda, jika Val memutuskan untuk menelefon dan berkata, “Hei, saya mahu Rumer untuk menjadi persembahan kerana kita memenangi perkara yang sial, “Saya akan seperti,” Mari kita lakukan, mengapa tidak? ” Apa gunanya menunjukkan sendiri jika anda tidak dapat menampung rakan-rakan anda? Kami hanya mahu bersenang-senang. Kami tidak mahu kehilangan integriti pengeluaran, dan kami tidak akan. Ia bukan permainan yang memenangi anugerah Tony, jadi kami tidak masuk ke dalam kategori itu, tetapi kami hanya mahu mempunyai letupan dan menikmati diri sendiri, dan itulah yang kami lakukan. Jika Val dan Rumer menang Menari Dengan Bintang, maka benar-benar, kami akan membiarkan Rumer melakukan apa sahaja yang dia mahu! [Ketawa]

rumer willis val chmerkovskiy dwts 20

Glamour: Bruce Willis berkata dia mahu menari, tetapi tanpa aspek realiti TV itu. Oleh itu, jika anda mendapatkannya untuk menyertai SWAY

Maks: Saya fikir Bruce boleh melakukan apa sahaja yang dia mahu jujur ​​dengan anda. [Ketawa] Kami akan menampung apa yang diperlukan oleh Bruce. Dia kucing yang sangat sejuk. Saya sentiasa mempunyai tempat yang lembut untuk Cik Demi. Keseluruhan musim ini sangat tertekan untuk Val dan Rumer, tetapi sangat menyeronokkan untuk semua orang lain. [Ketawa] Saya suka saudara perempuan. Tallulah adalah seseorang yang ingin saya bawa dengan saya sepanjang masa. Dan Pengakap sangat mengagumkan. Gadis-gadis itu luar biasa, dan moM … ya. Saya sayang ibu. [Ketawa] Saya juga mengatakan kepadanya, dengan cara ini.

Glamor: Berapa banyak tarian akan Meryl masuk, dan bagaimana ia akan berbeza dari yang terakhir SWAY?

Maks: Kali terakhir dia terbang dan terbang keluar malam yang sama kerana dia mengadakan pertunjukan di Jepun atau sesuatu. Dia tidak pernah benar-benar merasakannya, jadi saya mahu dia mengalami segala-galanya dari hari-hari latihan hingga pertunjukan itu selepas pertunjukan itu. Tetapi perkara kami berbeza kerana kami memperkenalkan nombor yang berbeza pada Ulang Tahun ke-10 dan meletakkan bersama-sama dua paso doble yang belum kami lakukan ketika kami bersaing Menari Dengan Bintang, jadi kita mempunyai itu, ditambah dia dan Amy. Saya meletakkan mereka ke bahagian-bahagian yang berlainan dalam pameran itu, tetapi saya tidak mahu mendedahkan terlalu banyak. Mereka akan mempunyai banyak perkara yang perlu dilakukan dan bersenang-senang dan bersenang-senang. Dia akan mempunyai masa yang hebat.

dwts 10 maks meryl tango dance

Glamour: Bagaimana perasaannya semula DWTS untuk Ulang Tahun ke-10? Adakah ia seolah-olah tiada masa telah berlalu?

Maks: Untuk jujur ​​dengan anda, ia tidak merasakan apa-apa kerana saya hidup setiap hari seperti saya tidak pernah meninggalkan. Abang saya ada di sana, kawan-kawan saya ada di sana, orang yang ada dalam hidup saya masih dalam persembahan. Terdapat sambungan yang sangat ketat kerana SWAY. Banyak orang dalam pameran kami juga Menari Dengan Bintang seperti Artem, Henry, Sharna, Jenna, Emma, ​​dan lain-lain. Saya berurusan dengannya setiap hari, secara literal. Val dan saya hidup bersama. Peta pulang ke rumah. Ini semua perbincangan yang sama. [Ketawa] Kadang-kadang seperti anda pergi, tetapi anda tidak pernah pergi. Lain-lain lagi Saya melihatnya seperti, “Ia adalah berkat freakin, lelaki. Siapa yang tidak mahu pekerjaan itu melakukan perkara-perkara ini?” Jadi saya tidak rasa masa sudah berlalu. Saya suka semua orang di acara itu.

Glamour: Adakah anda akan kembali ke sini? DWTS?

Maks: Sudah tentu tidak. [Ketawa] Anda perlu berjalan kaki apabila masa yang betul, dan masa adalah betul. Tiada perkara biasa. Saya fikir perubahan pengawal diperlukan. Seperti tumbuhan yang untuk meningkatkan pertumbuhan, anda perlu menarik cawangan. Ia adalah perkara yang sama. Setiap kali dan lagi, semuanya perlu disegarkan semula. Saya, Cheryl, Karina, beberapa dari kami meninggalkan, saya fikir ini mungkin salah satu kali terakhir yang kita lihat Derek [Ed. Nota: Lihat apa yang diceritakan oleh Derek tentang kembali untuk musim depan di sini]. Tony masih ada, tetapi saya tidak tahu berapa lama. Ia tidak ditetapkan. Ia hebat. Kami telah berpindah, dan persembahan masih di mana ia berada. Anda mempunyai orang seperti Peta dan Val, yang jenis menjadi wajah persembahan, dan mari lihat apa yang berlaku. Saya berharap pertunjukan ini akan kekal selama 10 tahun lagi, dan kami akan menyambutnya apabila kami lebih tua.

Memuatkan

Lihat di Instagram

Glamor: Apa tarian kegemaran anda DWTS?

Maks: Saya telah melakukan beberapa perkara, dan saya selalu melihat kembali beberapa sebab pada pertama kalinya bahawa Cheryl [Burke] dan saya menari. Saya fikir ia adalah musim dua kepada Julio Iglesias. Saya fikir itu menonjol untuk saya kerana ia adalah keputusan pertama menunjukkan nombor solo atau sesuatu seperti itu. Ia agak ketara, dan ia adalah kali pertama saya tidak peduli untuk dihakimi. Ia sangat berkesan untuk saya dan Cheryl. Kami berseronok.

Glamor: Siapakah rakan kongsi yang paling sering anda bicarakan? Adakah itu Meryl?

Maks: Ya, pastinya itu Meryl. Saya boleh selalu menghubungi Mel B., saya selalu dapat menghubungi Denise Richards, saya selalu boleh memanggil ramai orang, dan kita akan mempunyai masa yang hebat. Setiap kali saya melihat Tia Carrera, ia seperti 10 tahun yang lalu berlaku lima minit yang lalu. Dia kelihatan sama. Saya tidak tahu sama ada saya lakukan, tetapi semoga saya bertindak sedikit lebih bijak. Hubungan ini tidak pernah hilang. Anda sentiasa ingat orang itu. Saya bercakap dengan Meryl kerana ia hanya jenis perkongsian yang berbeza. Kami mempunyai masa yang hebat. Dan kami menang! Dan jelas saya bercakap dengannya kerana dia hebat dan dia suka saya atas sebab tertentu. [Ketawa] Saya suka dia, dia hebat. Dia kecil dan dia besar pada masa yang sama. Dia adalah Meryl. Siapa yang tidak suka Meryl? __

Glamour: Saya tahu anda sering tidak suka bercakap tentang kehidupan peribadi anda, tetapi anda telah dilihat dan bersama dengan Peta, dan dia berada di dalam SWAY juga. Bagaimana keadaan berbeza kali ini?

Maks: Kami sejuk. Saya fikir untuk menjawab soalan anda secara ringkas, kami hanya lebih tua. Saya rasa perkara berlaku dengan berlainan apabila anda lebih tua dan masa berlalu dan perkara telah berlaku. Saya seorang yang sangat pintar, bertentangan dengan apa yang kelihatannya. [Ketawa] Saya berasa berbeza sekarang kerana kita berbeza.

Memuatkan

Lihat di Instagram

Glamour: Bagaimana dengan projek yang akan datang? Apa yang berlaku selepas itu SWAY?

Maks: Saya hanya mahu mengambil tindakan. Saya akan menghabiskan banyak masa di L.A., dan [bertindak] memberi saya dimensi yang sama sekali berbeza. Saya menghormatinya. Selepas mengambilnya dengan serius dan mengerjakannya dan mengambil banyak kelas dan pengajaran, saya tertarik dengan alat yang bertindak memberikan anda. Saya rasa ia masuk akal untuk melakukan sesuatu yang kreatif.

__Untuk lebih DWTS liputan di belakang tabir, klik di sini!