mtv-trl-hosts.jpg
PHOTO: Getty Images

Lama dahulu, ada masa ketika MTV VJs lebih besar daripada kehidupan dan hanya terkenal sebagai bintang rock yang mereka wawancara. (Bercakap tentang, ingatlah ketika muzik adalah sebab anda turut menetap ke MTV?) Dari tahun 1998 hingga 2008, kami menghabiskan waktu setiap petang untuk Jumlah Permintaan Langsung (TRL). Ia adalah lulus semua akses kepada apa yang keren, apa yang patut didengar, dan yang kita perlu tahu-dan kami menghitung tuan rumah pertunjukan untuk membawa kami ke sana.

Dan sekarang MTV dilaporkan ingin membawa kembali dengan rancangan live harian yang baru-baru ini bertajuk MTV Live. Menurut Adweek, ia akan debut pada 12 Jun, menampilkan campuran muzik dan “unsur-unsur lain”, dan disiarkan dari studio Times Square rangkaian. Bunyi biasa?

Kita semua untuk melancarkan semula TRLjika sesetengah tuan rumah yang dikasihi kembali sekurang-kurangnya seekor koboi. Beruntung untuk MTV, kami mengesan apa yang telah mereka lakukan. Inilah yang kami dapati.

Jesse Camp

PHOTO: WireImage

Ingat lelaki ini ?! Dia memenangi pertandingan “Wanna Be a VJ” pada 1998 (walaupun tidak ada yang benar-benar tahu bagaimana). Jadi apa yang dia lakukan hari ini? Halaman Enam mendapati dia dan telah merekodkan video pelik ini, di bawah lengkap dengan penerbitan baru palsu (dan bertele-tele). Sekurang-kurangnya dia juga mengesahkan bahawa dia telah menjadi lemah sejak 2009.

Damien Fahey

PHOTO: Getty Images

Cantik sebagai butang, Fahey berhadapan dengan bayi yang dihoskan Jumlah Permintaan Langsung dari tahun 2002 hingga 2008-pada dasarnya dia mengambil alih sebagai wajah pertunjukan selepas Carson Daly ditandatangani. Jika anda menganggap rasa humornya yang kering itu lucu, maka anda bukan satu-satunya. Dia menggunakan akal untuk menulis Keluarga Guy.

Quddus

PHOTO: Getty Images

Setelah meninggalkan TRL (dan MTV) pada tahun 2006, tuan rumah kelahiran Kanada dengan senyuman mega watt itu masih dalam industri hiburan untuk sedikit, melakukan A & R untuk label rekod dan juga menganjurkan pertunjukan pertandingan muzik pendek Duets. Tetapi keghairahan sejati itu datang dari usaha dermawan. Beliau baru-baru ini dinamakan pengarah perkongsian untuk Generosity.org, sebuah organisasi yang membiayai dan membina telaga air di 19 negara.

Vanessa Minnillo Lachey

Vanessa Minnillo and Hilary Duff during Hilary Duff, Akon and Robin Thicke visit MTV's
PHOTO: FilmMagic

Kehidupan adalah perkara yang lucu. Minnillo dihoskan TRL dari tahun 2003 hingga 2007, dan pada masa itu dia menemuramah kemudian berkahwin dengan Nick Lachey dan Jessica Simpson bersama-sama. Maju ke hari ini: Dia dan Lachey telah berkahwin selama hampir lima tahun dan mempunyai dua bayi. Dan dia kini bertindak dalam rentetan pertunjukan, walaupun ada yang berumur pendek seperti Kebenaran akan terungkap (dengan Mark-Paul Gosselaar) dan Dads (dengan Seth Green).

LaLa Vazquez Anthony

PHOTO: FilmMagic

Hanya khidmat Kim Kardashian West sahaja TRL untuk satu tahun (2002), tetapi ia adalah a baik tahun! Dia sejak berkahwin dengan bintang New York Knicks Carmelo Anthony, mempunyai bayi, dan menulis buku terlaris yang dipanggil Playbook Kuasa: Kaedah Kemerdekaan, Wang, dan Kejayaan.

Hilarie Burton

PHOTO: Getty Images

Burton mempunyai cerita gila tentang bagaimana dia mendapat TRL. Sebagai seorang pelajar kolej, dia memenangi pertandingan yang sepatutnya menjadi satu peluang sekali untuk menemubual selebriti di permaidani merah untuk TRL segmen. Tetapi dia melakukan kerja yang luar biasa bahawa dia telah diupah sebagai tuan rumah sepenuh masa dari tahun 2000 hingga 2001. Dan kemudian, seperti yang kita semua tahu, dia pergi untuk membintangi One Tree Hill sebagai cheerleader yang merenung Peyton Sawyer. Sejak dia pergi OTH pada tahun 2009, dia bangkit di sekeliling rancangan TV, termasuk Kolar putih, Anatomi kelabu, Bersambung, dan Bersama-samaDan, ya, dia mempunyai bayi dengan Jeffrey Dean Morgan. Awak tahu, Denny pada Kelabu yang kini menjadi psiko yang memegang kelawar The Walking Dead.

Carson Daly

PHOTO: Getty Images

Hos asalnya TRL-Sudah tentu ia bermula semuanya-kini menjadi pemenang Emmy. Sebagai pengeluar (dan, tentunya, tuan rumah) Suara, dia mengambil satu ketika pameran itu memenangi Pertandingan Realiti Terbaik. Dia juga pada persembahan kecil pagi yang dipanggil Hari ini.

Lebih Dari Glamour: