Sudah seminit sejak Selena Gomez dan The Weeknd bersama-sama: Kedua-dua berpisah pada bulan November selepas 10 bulan bertarikh (mungkin lebih awal; The Weeknd hanya mengesahkannya dengan memadam satu tan gambar dari Instagram pada November). Sejak itu, dia mempunyai kepulangan ringkas kepada Bieber-sebelum penglibatannya dengan Hailey Baldwin, sudah tentu – manakala Minggu itu dikhabarkan akan kembali lagi dengan Hadid tertentu. (Ya, itu akan menjadi bekasnya Bella Hadid.)

Tetapi semua drama ~ ini seolah-olah telah menggerakkan impuls Melodic The Weeknd: Dia menjatuhkan lagu lain pada hari Jumaat dengan kerjasama Nicki Minaj. Ia mengandungi lirik bercakap (yang dia membantu pen), dan peminat berfikir mungkin-mungkin tentang Gomez.

Ada, uh, agak sedikit berlaku di sini. Selepas satu ayat pertama yang pada dasarnya The Week sedang sedih, dia menjelaskan bahawa dia tidak bersekolah pada masa ini, sambil menyiratkan bahawa dia melihat dirinya sebagai sedikit pemulihan – dan dia lebih dari itu. “Tidak, kamu tidak pernah menjadi milik saya,” dia menyanyi. “Tekan garis saya, saya menjejaskan penurunan sebenar / saya tidak cuba untuk kedua kalinya untuk sebenar.”

Dan kemudian kita sampai ke pre-chorus, di mana The Weeknd mendakwa Gomez sedang memainkan mangsa dalam cerita itu, terutamanya memandangkan dia sangat popular di Instagram: “* Secara jujur, saya rasa najis ini mengasyikkan anda (mengasyikkan anda) / Semua drama itu bahawa anda terikat (oh, yeah), “dia menyanyi. “Anda memainkan mangsa setiap kali juga.” Sangat sejuk, tetapi dia menundukkan: “Itu najis datang dan memukul kamu dua kali.”

Seluruh perkara tentang “masa dua”? Sebagai Elle menegaskan, “rehat” mereka telah bertukar menjadi perpecahan dan boom, sekarang Bieber terlibat dengan Baldwin dan The Weeknd kembali dengan Hadid.

Peminat cepat membedah trek dan menunjukkan beberapa perkara:

Terdapat contoh lirik seperti itu dari The Weeknd: Nya Melankolis Dear album, yang jatuh menjelang akhir Mac, juga mempunyai beberapa lirik yang nampaknya menunjuk. Ah, cinta muda dan akses kepada rakaman peranti.

The Weekly Is Fine Dengan Selena Gomez dan Justin Bieber Hanging Out Again

Lagu-lagu ini di Album Baru The Weeknd Mungkin Mungkin, Pasti Mengenai Selena Gomez