Hai, saya kembali ke rekap The Bachelorette! Tetapi saya tidak akan masuk ke dalam Sarjana Muda di Syurga barang kerana (a) kita tidak tahu dengan pasti apa yang berlaku dan (b) DeMario telah hilang pada masa ini juga. Namun, mari kita luangkan sedikit masa untuk mengingati bahawa ia tidak pernah dalam keadaan apa-apa OK untuk melakukan seks dengan orang yang tidak sedarkan diri, dan jika anda seorang produser pada pameran realiti di mana anda memberi orang alkohol dan meletakkannya dalam situasi seksual, ia adalah tugas anda untuk melindungi orang-orang daripada hubungan yang tidak diingini. Tetapi untuk lebih baik, lebih bahagia, perkara Rachel-ier!

Lelaki bertempur, seperti yang dilakukan oleh lelaki. Rachel kelihatan cantik dengan pakaian yang berkilauan, kerana dia kerap. Lee menjadi pemula drama keseluruhan. Jika orang pernah mengatakan bahawa ada, sama seperti, tidak sama dengan gadis-gadis jenis Regina George, baik, tunjukkan kepada mereka Lee, kerana dia budak laki-laki. Tetapi seorang lelaki bodoh, kerana dia cuba untuk mendapatkan Rachel dari Kenny. Kenny the ahli gusti.

“Mmmmmmmmmm jangan marah.” -Kenny

Lee mempunyai beberapa cerita tentang bagaimana kakeknya mendapat kanser dan pisau dan dia … mengukir “mempesonakan” dalam satu blok kayu yang romantis kerana … saya hilang di sini. Saya tidak mendapatnya? Itu bukan hadiah yang baik. Itulah bahan kertas. Di dalam, lelaki membincangkan makna “quirk” dan “quark” dan “gabus.” (Quirk adalah keanehan dalam keperibadian anda, quark adalah zarah subatomik, gabus masuk dalam botol wain. Lebih banyak lagi anda tahu!) Kemudian Dean menyangka bahawa Lee adalah perkauman, yang mungkin dia. Bukan kerana dia dari Selatan! Terdapat banyak orang di seluruh negara yang tidak bersifat perkauman. Tetapi ada juga banyak dan banyak orang di seluruh negara yang-dan jika ia bercakap seperti perkauman dan berjalan seperti perkauman, ia perlu dimulakan dari pameran ini kerana Rachel (dan semua wanita, dan semua orang, sebenarnya) patut lebih baik.

Bryan semestinya tidak boleh diganggu dengan drama dan sebaliknya memusatkan minatnya untuk menjadi romantis dengan Rachel bahawa dia seperti, “Wow anda manis, tetapi adakah anda pembunuh bersiri?” Mereka mencium lebih banyak.

“Anda begitu menarik ia menakutkan saya.” -Rachel tentang Bryan

Kenny dengan hormat menarik Lee untuk bercakap mengenai tingkah laku Lee yang tidak menghormati, dan Lee sangat merendahkan dan tidak mengenalinya, apatah lagi sombong dan pelik. Dan juga mabuk. Rachel kurang berminat dengan semua drama kecil itu, jadi Hot Peter membawanya ke tempat perapian untuk menjadi seperti, “Baiklah, lihat saja wajah saya yang panas dan janganlah kita bercakap dengan orang lain.”

“Ia tidak akan menimbulkan kekacauan dalam bir saya.” -Lee

Rachel membuka kamera mengenai tekanan menjadi wanita hitam dan menangis. (Rachel, jangan sedih! Kami mencintai awak, tetapi saya juga tidak tahu perjuangan anda dan anda berhak mendapat semua perasaan anda, tetapi saya hanya mengatakan bahawa kami ada di sini untuk anda dan anda yang terbaik.) Chris Harrison memberitahu Rachel bahawa dia boleh “memudahkan apa-apa”, kemudian pergi ke lelaki untuk menjelaskan apa yang akan berlaku: Majlis Rose!

Ia berjalan seperti yang diharapkan kecuali bahawa akhir mawar pergi ke Lee (?!) Yang saya bayangkan adalah keputusan oleh pengeluar untuk menjaga rumah dramatik. Atau mungkin Rachel hanya memaafkan dan mahu memberi peluang kepadanya? Atau mungkin Rachel tahu bahawa Lee membawa yang paling teruk pada orang, dan dia mahu menggunakannya untuk mendapatkan lelaki itu untuk menunjukkan sisi gelap mereka sehingga dia boleh menghantar mereka ke rumah dan berakhir dengan seseorang yang mengagumkan? Oy.

Juga, sebelum kita bergerak, titik perbincangan: Adakah mungkin bahawa Rachel tidak mempunyai rasa terbaik pada lelaki? Dia sangat mudah dan menyeronokkan dan ketawa pada semua jenaka. Dia yakin dan santai dan memberikan yang terbaik kepada orang lain. Nampaknya mungkin lelaki menunjukkan Rachel yang terbaik kerana dia sangat cantik dalam segala cara, dan mungkin dia tidak menyedari apabila dia menghabiskan masa dengan seseorang yang tidak sepatutnya? Kes pada titik: Nick Viall.

OK, teruskan. Kami di South Carolina, dan ia cantik! Rachel ada di atas kapal, dan dia cantik! (Tetapi kenapa dia selalu memakai jaket dan jaket “gaya fesyen,” ya, di atas bahunya tanpa meletakkan lengannya di lengan baju?) Semua orang berkeliaran di kereta golf dan gembira menikmati kemudahan hotel. Tetapi akan keamanan yang terakhir?

Dekan mendapat satu-satu, jadi ketika orang lelaki makan dalam kekecewaan dan testosteron mereka, dia dan Rachel pergi ke padang rumput untuk berkelah. Semasa menghirup champagne di hud Jeep (ini adalah a Lampu Malam Jumaat bermain peranan?), mereka menampakkan blimp, dan tidakkah anda tahu? Mereka akan berbunyi!

Blimp adalah salah satu perkataan yang tidak terdengar seperti kata sebenar. Blimp. BLIMP! Bliiiiimp. Blimp.

Up dan jauh mereka pergi, Dean menjadi sukan yang baik walaupun dia gugup. Saya biasanya tidak akan memberikan mata bonus untuk sesuatu seperti “menyatakan kerentanan,” tetapi lelaki musim ini telah begitu penuh dengan maskuliniti toksik dan bravado bahawa ia benar-benar benar-benar menyegarkan untuk melihat Dean mengalami ketakutan dan tidak menjadi jerk mengenainya. Dia terbuka! Ia comel! Mereka bergilir-gilir memandu blimp dan kemudian mereka pergi ke belakang blimp untuk flirt dan serius membuat keluar.

Mereka terbang mengepung hotel di mana orang lain, dan mereka agak bimbang bahawa Rachel adalah orang yang begitu muda. Sesetengah dudes yang umumnya baik, ditambah Lee, dapatkan tarikh kumpulan, yang bermaksud Pembunuhan Wajah Jack Stone mendapat satu-satu.

“Untuk mengambil hubungan dengan ketinggian baru.” -Rachel, puteri koyak

Dean dan Rachel telah makan malam di bawah pokok yang menyala dengan candelier yang digantung dari itu, jadi peraga kepada jabatan prop (har har har) kerana AF romantik. Mereka membincangkan tentang pendidikan mereka (kedua-dua sangat berfokus pada keluarga dan agama), dan Dean mendedahkan backstory sedihnya: Ibunya meninggal akibat kanser payudara ketika dia remaja selepas bertarung dengan penyakit selama bertahun-tahun. Ia adalah cerita yang sangat menarik baginya untuk membuka dan juga menjelaskan mengapa dia mungkin bersedia untuk Rachel walaupun dia sangat muda; dia terpaksa membesar lebih awal daripada orang lain! Rachel sangat kagum dengan demonstrasi kerenah dan wataknya. Dia mendapat mawar, natch.

Sekali setiap musim Bachelor / ette dipersoalkan dan tarikhnya diserikan oleh beberapa pemuzik yang tidak pernah dengar, dan malam ini malam itu. Pemuzik musim ini adalah Russell Dickerson, yang … OK? Rachel dan Dean menari dan bergoyang dan menenangkan.

RUSSELL DICKERSON
PHOTO: Bob Leverone

Sesetengah pemuzik!

Pada tarikh kumpulan pada bot, lelaki cuba menunjukkan bakat … mereka? bergerak tarian? Ada di antara mereka yang baik, ada yang tidak, tetapi selagi anda yakin dengan diri sendiri dan cukup rendah untuk bersenang-senang walaupun anda kelihatan bodoh, siapa yang peduli? Hot Peter tidak mengambil baju beliau, tetapi dia tidak merujuk Titanic, filem terhebat yang pernah dibuat. Josiah bercakap permainan besar, dan, TBH, itu lucu. Kenny freestyles dan sebenarnya cukup bagus. Hot Peter juga cuba untuk merendahkan diri dan ia … baik, ia tidak buruk? Tidak mengapa? Tidak mengapa.

Kemudian mereka pergi ke lebah ejaan (diadili oleh anak-anak! Cute! Juga anak patung Adam Jr berada dalam penonton!) Yang, lihat, saya tahu memilih untuk ejaan orang elitis, tetapi juga, ejaan tidak itu keras dan orang tahu bagaimana untuk melakukannya IMHO. Kata-kata: muncrat, semangat, pelukan, schmuck, euphoric, champagne (Kenny merindui dengan rambut), boudoir (mantra Iggy sebagai bordeaux?), Fasad (butchered), dll.

Kemudian anak-anak memakai fon kepala supaya mereka boleh mengeja seeeeeeexy kata-kata. Atau, uh, jangan mengeja mereka. Peter panas! Dan kemudian, uh, sangat yakin Josiah mendapat “menakjubkan,” yang nampaknya seperti kata yang mudah, terutama sebelum Anthony mendapat “boutonnière,” yang, ya, saya perlu melihat sekarang. Josiah menang. Perkataannya? Polyamorous.

“Dia seperti deejay lewat malam.” -Chris Harrison pada Josiah, melakukan versi panggang Chris Harrison

CHRIS HARRISON
PHOTO: Bob Leverone

Chris Harrison!

Hot Peter membawa Rachel ke bilik wain bawah tanah romantis untuk melihat dengan penuh kasih sayang ke matanya dan memegang tangannya dan menjadi segalanya. Dia meletakkan petunjuk bahawa dia akan berpindah ke Texas untuknya; dia memberitahunya bahawa (untuk sebab tertentu) dia melewati bar Wisconsin, jadi … itu pasti menarik.

OK, Rachel pada dasarnya menjaga anak Eric. Dia begitu saraf dan saraf, dan dia harus sentiasa memberi jaminan kepadanya bahawa dia berseronok dan memeluk dan menghiburnya. Biarlah dia pergi. Biarlah dia pergi! Dia mengatakan dia benar-benar menyukainya, tetapi saya mempunyai keraguan. Dan juga LOL: Sudah tentu Rachel suka membersihkannya.

Josiah dan Iggy mempunyai daging lembu. Sekiranya ada sebab, maaf, saya terlepas, saya tidak tahu apa sebabnya mereka tidak dapat bersama. Dan kemudian Iggy membuat penggambaran pelik di Rachel kerana tidak melihat melalui Josiah, dan ia seperti, meninggalkan orang lain sahaja! Hanya fokus pada hubungan anda dengan Rachel! Dan kemudian Iggy kembali dan memberitahu Josiah bahawa Rachel bertanya dia mengenai ketegangan di rumah, yang tidak benar kerana Iggy membawanya. Lelaki jujur ​​sangat gosip.

Josiah meminta Iggy, starter shit terkenal, untuk contoh khusus tentang apa yang dia menyebarkan khabar angin kerana Josiah adalah seorang peguam dan dia memerlukan bukti. Iggy tidak boleh namakan satu. #Lawyered.

Josiah secara rawak menyebut bahawa Iggy “menembak steroid ke dalam kacang-kacangannya” dan kemudian meninggalkan dengan trofi lebah ejaannya. Lee cuba memberitahu Rachel bahawa Kenny “menjerit” padanya, yang tidak berlaku kerana, secara tidak langsung, saya fikir dia mempunyai masalah perkauman. Saya fikir dia menafsirkan seorang lelaki kulit hitam yang berdiri sendiri sebagai pencerobohan.

Jadi Rachel bercakap dengan Kenny sendiri, dan dia melepaskan diri kepadanya tentang betapa hebatnya dia dan, seperti … itulah yang lucu! Jelas, dia diamalkan melakukannya pada banyak wanita, tetapi ia comel! IA COMEL. Rachel nampaknya tidak masuk ke dalamnya, kimia yang bijak, tetapi perkara yang paling penting ialah dia mendapat isu Lee. Kenny memberikan rekaan yang adil dan rendah hati terhadap apa yang berlaku, memiliki sehingga hujahnya ketika Lee kembali ke rumah dengan suara yang mengucapkan banyak omong kosong kepada orang lain.

“Dia adalah sekeping sampah alternatif.” -Kenny pada Lee

Dan kemudian Bryan mengambil Rachel ke sebuah bot kecil, jadi, bye!

Tapi tunggu, tidak, Kenny cuba bercakap dengan Lee lagi, tetapi tunggu, mereka tidak akan bercakap, mereka akan berjuang. Untuk diteruskan secara dua-dalam. Ini sangat kasar.

Pemikiran berpisah: Jika mereka membuat filem musim ini, Rachel boleh dimainkan oleh Janelle Monáe. Kedua-duanya mempunyai cahaya dalaman, anda tahu?