Madeline Martha Mackenzie (bermain dengan kesempurnaan oleh Reese Witherspoon) mungkin merupakan bahagian paling menarik miniseries hit HBO Big Little Lies. Humor neurotiknya yang lurus dan lurus adalah kelegaan yang baik dari momen yang lebih berat dan lebih dramatik pada pameran itu. Wataknya menarik dan cacat, tetapi dia telah dibentangkan dalam sejenis plastik, pakej seperti Stepford, yang menjadikannya lebih terperanjat. Di luar, ia kelihatan seperti Madeline Martha Mackenzie memilikinya.

Yang merupakan bertentangan kutub dengan karakter Witherspoon dalam Rumah Lagi, yang membuatnya sangat jelas tiga saat ke dalam treler baru filem itu, yang pastinya tidak semuanya digambarkan. Dia menangis-dan bukan hanya satu pemedih mata, sama ada. Saya bercakap secara penuh, Elle Woods-in-the-restaurant-after-Warner-dumps-pelan itu. Satu-satunya masa Madeline Martha Mackenzie mengangkut masuk Big Little Lies adalah selepas beberapa minuman yang sangat kuat.

In Rumah Lagi Witherspoon memainkan ibu tunggal yang baru dipisahkan yang membuat keputusan untuk membiarkan tiga lelaki muda yang terhempas di rumahnya. Ia adalah satu permulaan yang menarik untuk babak baru dalam hidupnya, yang, berdasarkan treler ini, juga dipenuhi dengan malam-malam liar, romantik baru dengan lelaki muda, dan tidur di tempat awam. Tetapi filem itu tidak kelihatan seperti mana-mana pilihannya-agak sebaliknya, sebenarnya. Revels dalam kenyataan bahawa dia menuntut semula hidupnya, secara tidak sengaja, mengikut istilahnya sendiri. Filem ini tidak cuba untuk meletakkannya kembali dalam apa-apa jenis kotak, dan itu sangat menyegarkan untuk menonton.

Begitu juga kenyataan itu Rumah Lagi disokong oleh Hallie Meyers-Shyer, pengarah kali pertama. Dia juga menulis skrip, yang menjelaskan mengapa watak Witherspoon merasakan tiga dimensi yang sangat hebat.

Lihat treler, di bawah:

Rumah Lagi hits teater September 8. Lihat di sana.

BERKAITAN: Adakah Reese Witherspoon Hanya Petunjuk di Musim Kedua Big Little Lies di Instagram?