Rihanna memakai banyak penyanyi, pelakon, mogul solek-tetapi pada hujung minggu ini dia menjatuhkan mereka semua untuk menjadi pengiring pengantin dalam perkahwinan rakannya.

Ya: Sepanjang hujung minggu, penyanyi “Pemikiran Liar” berkhidmat sebagai pengiring pengantin untuk perkahwinannya yang lama oleh Sonita Alexander di Barbados, E! laporan. Untuk kesempatan itu, Rihanna memakai gaun sutera biru kobalt dengan lengan dan solek berkedut untuk dipadankan. Ambil perhatian untuk kali berikutnya anda mengadu tentang tugas pengiring pengantin: Malah Rihanna sudah selesai!

Rihanna mencatatkan pukulan pada Instagram sendiri dan Alexander bersiap sedia untuk hari besar, memaparkan bibir pouty, berkilat tinggi dan eyeliner biru terang di bawah matanya. Dia juga mempamerkan jubah sutera “pengantin perempuan” dan “pengiring pengantin” sutra Alexander yang membuktikan bahawa bintang dan rakan mereka benar-benar seperti yang kita semua.

Dan walaupun Rihanna adalah seorang superstar antarabangsa, gambar dari perkahwinan membuktikan dia pergi keluar dari cara untuk memastikan Alexander adalah depan dan pusat. Dalam kebanyakan rakaman, RiRi sedang melepak di latar belakang, dan perhatiannya sangat jelas pada pengantin perempuan. Dia juga memakai pakaian, rambut, dan solek yang sama seperti yang lain dari parti pengantin-anda tahu, sebagai pengiring pengantin biasa.

PHOTO: 246pap / MEGA

Memuatkan

Lihat di Instagram

Ini bukan kali pertama Rihanna berkhidmat sebagai pengiring pengantin. Pada tahun 2015, dia mengambil peranan di perkahwinan rakannya, Jennifer Rosales di Hawaii.

Adapun perkahwinan Rihanna sendiri mungkin berlaku, jika perilaku di sekeliling sejambak itu adalah petunjuk, ia tidak akan cukup lama. Apabila Alexander melontarkan sejambaknya ke dalam keramaian (per tradisi) Rihanna tersungkur untuk mengelakkannya. Seseorang menangkap keseluruhannya pada video, dan ia dijangka mengagumkan. Klik di sini untuk melihatnya.

Rihanna Bawa Balik Pelayan Kurus, dan Internet Tidak Bersedia

Rihanna Terlalu Kaya dan Terlalu Ikon untuk Bimbang Mengenai Bro-Fat Shamers di Internet