Selepas pemecatan Carly Waddell dengan Kirk DeWindt pada dua musim Sarjana Muda di Syurga (anda masih ingat – dia tidak dapat melihat lelaki itu selepas dia berkata dia tidak berada di halaman yang sama dengannya), selamat untuk mengatakan bahawa jika ada orang yang sepatutnya pergi bahagia kali ini, Carly adalah.

Sudah tentu, selepas menonton musim JoJo Fletcher The Bachelorette, tidak ada yang mengharapkan ia bersama Evan Bass-dan kami maksudkan tidak satu. Tidak juga Carly sendiri. Apabila saya tiba di Nuevo Vallarta, Mexico, untuk mewawancara pasangan akhir menjelang malam ini dan akhir esok, saya tidak boleh meramalkan kedua-dua mereka akan memukulnya. Itu Carly? Dengan itu Evan? Pakar disfungsi erektil?

Walau bagaimanapun, apabila Carly berjalan ke beranda suite kami di Mexico untuk temubual kami, jelas bahawa penyanyi negara dari Nashville telah jatuh cinta. Kami sedang bercakap dalam semua, bersinar-dalam-dalam, saya dapati orang saya suka. Jenis kebahagiaan yang kita semua inginkan untuk diri kita dan orang lain. “Saya tidak pernah melihat seorang lelaki seperti saya sebelum ini,” kata Carly. “Dia memberikan saya rama-rama.”

Jadi, apa pula Evan yang membuat Carly begitu yakin dia adalah Yang Satu? Apa yang membuatnya tahu bahawa selepas enam minggu mengetahui seseorang, dia sudah bersedia menjadi tiri kepada tiga anaknya? Dan kenapa dia berterima kasih kepada Kirk kerana sakit hati dia membiarkannya melalui musim lalu? Bersiap sedia untuk semua itu dan banyak lagi. (Kemas kini: Lihat cincin yang dicadangkan Evan kepada Carly!)

PHOTO: ABC

Glamour: Holy moly, kamu dan Evan!

Carly Waddell: Saya tahu, saya sangat cinta!

Glamour: Apa masa yang menarik awak?

Carly: Tarikh hospital-di mana dia sakit dan pergi ke hospital. Dia mempunyai dua jangkitan, sebenarnya. Tidak ada kamera, dan ia berasa seperti saya bertarikh dalam kehidupan biasa. Kami mula mendapatkan sambungan ini, dan saya masih ingat duduk di dalam kereta dalam perjalanan pulang dan berfikir, “Saya benar-benar mahu memegang tangannya. Dan kemudian, “Oh myhosh, saya rasa saya sangat suka dia. Apa ?!” Hanya perkara ini yang merupakan roller coaster, dan ia bermula di mana saya berpisah dengannya seperti lima kali. Ia adalah roller coaster.

Glamor: Sekiranya anda melihat Evan pada musim JoJo?

Carly: Saya melihat dua episod, tetapi saya minum arak dan makan popcorn dengan teman wanita saya, setengah memberi perhatian. Saya tahu dia berasal dari Nashville, dan itu satu perkara yang besar untuk saya. Kami hidup tujuh minit dari satu sama lain. Ia tidak terkawal.

PHOTO: ABC

Glamor: Apa yang membuat masa ini berbeza dengan Kirk musim lepas?

Carly: Evan dan saya benar-benar berada di halaman yang sama perasaan-bijak, dan Kirk dan saya tidak pernah. Saya fikir itulah sebabnya ini sebenarnya akan berfungsi. Evan pergi untuk saya sejak hari pertama, dan ia mengambil masa yang lama untuk mengejar. Saya fikir apabila saya akhirnya berjaya, sihir berlaku. Saya tidak tahu, tahun lepas saya rasa ia tidak betul. Saya fikir apa yang begitu keren … Saya perlu berterima kasih kepada Kirk kerana jika dia tidak [dipecahkan dengan saya], saya tidak akan berada di sini, saya tidak akan bertemu dengan Evan, dan saya tidak akan jatuh cinta. Ia tidak masuk akal. Saya tidak tahu ini akan berlaku kepada saya sama sekali. Sama sekali.

Glamor: Pernahkah anda melihat Kirk sejak anda berpisah?

Carly: Tidak, saya nampaknya Selepas Syurga [tahun lepas], dan itu sahaja.

Glamour: Adakah anda berharap bertemu dengan orang lain khususnya dalam musim ini?

Carly: Tidak. Saya tidak mahu berbuat demikian kerana saya masih ingat tahun lepas, sahabat saya berkata, “Anda perlu bertemu dengan Kirk.” Saya tidak tahu apa-apa tentang dia, tetapi ketika saya berjalan di [dan melihat dia], saya suka, “Baiklah!” dan sifar masuk Kali ini saya hanya mahu berjalan masuk dan tidak mengenali sesiapa. Saya tidak benar-benar memberitahu sesiapa yang saya akan datang. Sarjana Muda orang bercakap dan tahu siapa yang akan datang, dan saya tidak mahu berbuat demikian. Saya hanya mahu masuk dengan fikiran terbuka dan mengenali orang yang saya biasa mengenali dan melihat apa yang berlaku.

Glamor: Siapa di antara kamu Sarjana Muda teman wanita akan terkejut apabila mereka mengetahui bahawa anda dan Evan jatuh cinta?

Carly: Juelia [Kinney]! Dia akan mempunyai serangan jantung! Dia sangat keberatan mengenai saya kembali. Jade seperti, “Pergilah, gadis! Bersenang-senang!” Juelia berkata, “Sudah lama kamu menyakitkan hati, adakah anda mahu meletakkan diri anda di sana lagi? Itu sangat sukar untuk anda.” Saya baru saja berkata, “Juelia, siapa yang tahu apa yang akan berlaku?” Saya tahu bahawa apabila saya memanggilnya dan mengatakan saya jatuh cinta, dia akan menjadi seperti, “Katakanlah apa ?!”

Memuatkan

Lihat di Instagram

Glamor: Adakah anda berharap untuk bertanding pada perlawanan akhir??

Carly: Saya tidak pasti apa yang saya harap sebelum ini kerana saya tidak mahu menyesuaikan diri dengan harapan dan kecewa, tetapi saya sangat teruja dengan dia yang mempunyai anak. Saya tidak boleh tunggu. Saya tahu dia bertarikh orang pada masa lalu yang telah berkata, “Oh, anda seorang ayah, saya tidak begitu.” Saya jadi ke dalamnya. Saya 30. Saya mahu anak-anak; dia mahukan lebih banyak anak. Kami sudah membincangkannya. Dia mempunyai tiga lelaki berumur 14, 11, dan 8. Kami telah bercakap tentang mempunyai anak. Dia mahu lebih banyak lagi, dan saya bermain. Kami hanya akan menjadi satu keluarga yang bahagia, dan saya sangat teruja. Saya tidak dapat merasakan kegembiraan saya untuk itu.

Glamor: Adakah anda sudah memutuskan bagaimana keadaan akan berlaku apabila anda pulang ke rumah?

Carly: Sebenarnya, hari saya kembali, saya akan melihat Juelia di San Diego, yang sangat lucu. Evan akan kembali ke tempat perniagaannya, dan dia akan bercakap dengan anak-anaknya. Dan kemudian sebaik sahaja saya pulang dari San Diego, kami akan menetapkan sesuatu di mana saya dapat bertemu dengan anak-anaknya, jelas. Saya memberitahunya saya sangat gugup, dan dia berkata, “Mereka akan mencintai awak!” Saya begitu sabar melihatnya. Saya tidak boleh berhenti tersenyum mengenainya; Saya sangat teruja! Dan keluarga yang bijak, dia akan akhirnya bertemu keluarga saya. Saya tidak pasti bila itu akan berlaku, tetapi saya mahu ia menjadi tidak lama lagi.

Malam ini adalah bahagian pertama dari Sarjana Muda di Syurga finale di ABC. Tune di malam esok untuk melihat jika Carly dan Evan bertunang! Dan untuk wawancara lebih lanjut dengan pelakon, klik di sini.