Anda mungkin berfikir kewujudan dongeng Kate Middleton bermula selepas dia berkahwin dengan Prince William hampir tujuh tahun yang lalu, tetapi ternyata selalu ada debu pixie dalam hidupnya. Exhibit A: Video rumah Middleton ini dalam drama sekolah dari tahun 1995, di mana seorang nasib memberitahu dia akan menikahi seorang lelaki bernama William. Eee, betul?

Biar saya terangkan sedikit lagi: Klip video rumah, yang diterbitkan oleh Hello! Majalah, menunjukkan masa depan Duchess dalam persembahan sekolah di Sekolah Persediaan St. Andrew. Di dalamnya, watak Kate yang berumur 13 tahun telah membaca telapak tangannya oleh seorang pelajar lain yang bermain sebagai seorang juruwang, yang memberitahu dia akan berkahwin dengan “seorang lelaki kacak, seorang lelaki kaya” dari London. Jika anda tidak yakin ini adalah permainan sekolah yang paling nubuatan yang pernah dilakukan, nama watak lelaki Middleton akhirnya sepatutnya berkahwin ialah … William.

Tonton sihir ini terbuka untuk diri sendiri, di bawah:

Selain menjadi prediktor masa depan Middleton, rakaman ini sangat comel dan menawan, dengan Duchess of Cambridge nampaknya mudah di panggung dengan pakaian putih panjang dan kepingan rambut berbunga. Dia layak untuk Tony untuk berbisik panggungnya yang dibesar-besarkan juga. Siapa tahu permainan sekolah ini akan menyediakan Middleton begitu banyak untuk kehidupan di pentas antarabangsa?

Masa lalu teater Middleton juga bermakna dia mempunyai sesuatu yang sama dengan kakak ipar masa depannya, bekas Suit bintang Meghan Markle. Markle dan Duchess telah menghabiskan lebih banyak masa bersama-sama akhir-akhir ini; antara acara baru-baru ini, kedua-dua Putera William dan Putera Harry yang baru-baru ini diiringi penampilan pertama mereka sebagai empat orang di Forum Yayasan Diraja bulan lepas. Siapa tahu? Mungkin selepas bercakap di kedai diraja, Markle memberikan beberapa tip pemangku kepada Middleton.

Meghan Markle dan Putera Harry Menjemput Ahli-ahli Orang Awam untuk Pernikahan mereka