Skandal adalah salah satu acara yang tidak mendapat semua orang pada masa yang sama-mungkin anda memerhatikannya dari perdana yang pertama, mungkin anda tersedot dalam beberapa bulan ke bawah, atau mungkin anda menyaksikan semua 29 episod dalam hujung minggu . Tetapi ia datang untuk kita semua akhirnya, dan saya sangat gembira: Saya tidak pernah melihat persembahan yang, pada masa yang sama, sangat romantis dan penuh konspirasi-sarat. (Nota sebelah: betapa mengasyikkan bahawa Lisa Kudrow akan naik ke kapal?) Seramai tujuh episod kegemaran saya adalah pusingan giliran yang paling mengejutkan saya dan monolog yang masih bersama saya:

“The Trail”__

Enam episod ke dalam musim pertama, kita dapat melihat pemotretan yang menunjukkan kepada kita permulaan Fitz dan Olivia.

__ “Geran: Bagi Rakyat” __

[#iframe: //www.youtube.com/embed/1J5aD-bGcrY] (560×315)

Akhir-akhir musim tidak hanya mengikat identiti rahsia Quinn Perkins dan misteri yang luas di pusat siri ini; ia juga menghasilkan garis kegemaran saya yang pernah ada, dari Cyrus Beene yang tidak dapat dielakkan: “Sesetengah lelaki tidak bermaksud gembira. Sesetengah lelaki dimaksudkan untuk menjadi hebat.”

“Wanita Lain”

Adakah sesiapa pun mencari episod ini, di mana saga seorang isteri dan perempuan simpanan pastor yang terkenal mencerminkan Olivia dan dinamika Meliie, untuk menjadi penguasaan murni? (Klip ini tidak semestinya, malangnya, kerana YouTube sangat memihak kepada momen Fitz-Olivia.)

__ “Seorang Pidana, seorang Pelacur, seorang bodoh, dan seorang Pembohong” __

[#iframe: //www.youtube.com/embed/7oMTnCkGTZc] (560×315)

Ep ini hanya satu julung kalinya Skandal kebaikan. Fitz bangkit semula dan bertindak seperti dia tidak memberikan #! @ $, Edison miskin mendapat telinganya menampar kembali ke dalam salah satu yang terbaik dari tirai Olivia yang pernah, dan: kilas balik! Lebih kilas balik. Saya suka kilas balik.

“Kebenaran atau Konsekuensi”

Saya tahu ia berpotensi kontroversial, menyenaraikan kembali eps sebagai beberapa yang terbaik, tetapi saya benar-benar berfikir ayunan kecil ini * Skandal *, beberapa eps di tengah-tengah musim dua di mana semua orang mula mengecewakan keluar dan pergi ke gelap panjang untuk melindungi diri mereka sendiri, adalah perkara kegemaran saya mengenai persembahan itu. Dan Tuhan saya, Mellie’s premier delivery-room grab-and-scream (yang boleh dihidupkan semula di promo di atas) adalah ceri kegilaan di atas.

__ “Tujuh Lima Puluh Dua” __

[#iframe: //www.youtube.com/embed/s7l8vqnQzDE] (560×315)

OK, saya tahu bahawa Huck mengganggu saya kadang-kadang, tetapi episod ini, di mana kita dapat melihat latar belakangnya yang menyayat hati dan sejak keluarga ripped-away, begitu gutting. Saya suka hubungannya dengan Olivia dan begitu banyak.

“Seorang Wanita Diwarnai”

Episod ketiga yang terakhir dari musim dua adalah untuk saya bahagian yang paling mendebarkan dari tempoh penggulungannya. Wawancara bom Mellie dan letupan emosi Cyrus hebat, tetapi apa yang tidak dapat dilupakan adalah urutan jejak “lari jam” dengan Fitz dan Olivia. Salah satu perkara kegemaran saya mengenai persembahan ini ialah penggunaan muzik Motown: mereka duduk dan membunuh masa untuk Tammi Terrell / Marvin Gaye “Anda Semua Saya Perlu Dapatkan Dengan” adalah ajaib.

__Apakah eps kegemaran anda? P.S. Lihatlah pick up kami yang terkenal HIMYM, Taman dan Rekreasi, dan Perempuan baru.

Foto: ABC