Kami hanya seminggu dari pelepasan album seterusnya Taylor Swift, Reputasi, tetapi dia tidak melakukan penggoda peminat. Penyanyi itu jatuh keempat keempat-ya, keempat-tunggal dari album pada malam Khamis (2 November), dan mendapatkan ini: Ini adalah jam yang berjudul “Call It What You Want.” Tidak mengejutkan, ia menakjubkan.

Kami tidak mahu terus menunggu anda, jadi dengarlah, di bawah, dan kemudian kami boleh berbincang.

“Panggil Apa Yang Anda Mahu” pastinya terasa seperti pemergian dari tiga lagu pertama Swift yang dibebaskan dari Reputasi (“Lihat Apa Yang Anda Membuat Saya Lakukan,” “Bersedia untuk Ini,” dan “Cantik”). Lagu-lagu itu adalah kreatif lirik, sudah tentu, tetapi mereka lebih didorong oleh sonik daripada apa-apa. Mereka adalah jumlah yang membosankan, ringkas dan sederhana: konfeksi elektronik dengan genius, cangkuk plastik dan satu-liners yang tajam. “Call It What You Want,” bagaimanapun, adalah bunyi yang lebih lembut, disertakan dengan tandatangan Swift’s lyrics.

Swift mengetuk lagu baru pada Instagram pagi Khamis. Dia menerbitkan tiga jawatan yang termasuk lirik-lirik ini: “Memegang nafas saya / Perlahan saya katakan / Anda tidak perlu menyelamatkan saya / Panggil apa yang anda mahu / Tetapi adakah anda melarikan diri dengan saya / Ya.”

Memuatkan

Lihat di Instagram

Memuatkan

Lihat di Instagram

Memuatkan

Lihat di Instagram

Peminat dengan cepat menyedari bahawa lirik itu seolah-olah lagu Swift’s 2008 lagu “Love Story,” di mana dia merungut mengenai mahu jenis “Romeo” untuk menyelamatkannya. Pada “Call It What You Want,” walaupun, dia membalik suis. Dia tidak perlu menyimpan lagi.

Apa yang perlu menyimpan ialah muzik pop pada tahun 2017-dan itulah yang dilakukan oleh Swift Reputasi. Album jatuh di mana-mana pada hari Jumaat depan, 10 November. Bersedia.

Bagaimana Taylor Swift menghitung fesyen untuk menukarnya Reputasi

Taylor Swift Menetapkan Rekod Lurus Mengenai Adegan Nude itu dalam Video “Bersedia untuk Ini”