Awak! Ia adalah akhir Cuti Musim Bunga: Pertunjukan Sarjana Muda di Syurga! Adakah kita akan ingat semua kenangan yang menakjubkan yang kita buat bersama, masa yang baik dan yang buruk? Adakah kita akan berteman? Adakah anda semua akan datang ke pesta ulang tahun saya bulan depan? Ia akan berada di kolam renang, dan kami akan mempunyai pizza dan hidangan vegetarian untuk orang yang tidak boleh mencerna gluten. Akan ada penyelamat yang bertugas, tetapi jika anda tidak boleh berenang, baik, sila bawa sayap air kerana tidak ada cetek. Ini bukan pihak untuk bayi.

Bagaimanapun, episod malam ini menunjukkan malam tadi di Mexico dan kemudian mengadakan penyatuan semula yang menampilkan Corinne dan DeMario. Jadi mari kita dapatkan ini.

Tidak seperti Sarjana Muda atau Bachelorette, anda tidak boleh “menang” BiP, tetapi jika ada pasangan, ia adalah Derek dan Taylor. Jack Stone meminta Christen untuk meninggalkan “bersamanya sebagai pasangan,” dan dia membantah sesuatu tentang bagaimana mereka “kenalan” yang mempunyai “perbualan” perbualan (secara literal pilihannya). Kenapa Jack mahu mengenalinya dengan lebih baik dan teruk lagi. Ia sangat janggal. (Juga, adakah kita pernah menetapkan jika Christen adalah dara oleh pilihan atau keadaan?) Akhirnya, Christen berjalan ke laut; Scallop Fingers kembali ke laut dari mana dia datang. Jack Stone secara serentak pulang ke rumah, wajahnya topeng kepandaian.

Jasmine dan Jonathan baik-baik dan saling memutuskan untuk memisahkan cara sebagai kawan. Adam dengan manis meminta Raven untuk pergi pada tarikh Fantasy Suite, dan dia bersetuju, tetapi jujur, dia telah melihat benar-benar menyedihkan episod seluruh ini.

Dean dan D-Lo terus berpura-pura seolah-olah mereka berdua berminat dalam hubungan walaupun mereka berdua jelas di sini hanya untuk bersenang-senang. Sehingga, untuk keluar daripada melakukan D-Lo, Dekan menarik langkah paling ckboy setiap masa dan berpura-pura seperti dia meninggalkannya supaya dia dapat mencuba dan mendapatkan Kristina kembali. LOL, ini tidak masuk akal. C’mon, Dekan.

Dean menangis dan berkata dia membenci dirinya kerana membiarkan Kristina pergi dan Kristina berhak lebih baik daripada dia. Pengertian musim ini. Ini adalah beberapa drama drama peringkat remaja. Ini adalah beberapa One Tree Hill bullshit ass.

Diggy dumps Dominique untuk Jaimi, yang hanya mahu menjadi kawan. Miskin Diggy? Robby cuba memberitahu Amanda betapa dia mencintainya, tetapi dia mula menangis kerana apa yang berlaku tahun lalu (dia terlibat dan kemudian dibuang … atau sesuatu?), Dan suaranya menjadi entah bagaimana bahkan lebih sukar difahami. Dia mempunyai hadiah sebenar untuk berbunyi seperti apa yang saya bayangkan suara bercakap Tinker Bell. Mereka berpisah.

Tiga pasangan yang masih tinggal: Taylor dan Derek, Lacey dan Daniel, Raven dan Adam. Raven dan Adam kelihatan AF sedih.

Pada tarikh mereka Lacey memberitahu Daniel bahawa dia jatuh cinta kepadanya. Anda hanya boleh mengatakan bahawa Lacey telah menonton, seperti, banyak komedi romantis dan tidak boleh benar-benar memberitahu yang baik dari yang biasa-biasa saja. Apabila dia melihat gambar Natalie Portman, dia mungkin beralih kepada sesiapa sahaja dan berkata, “Adakah anda fikir saya kelihatan seperti dia? Orang kata saya kelihatan seperti dia.” (Tidak ada yang mengatakannya.) Jadi sekarang anda tahu teori Lacey saya. Mereka memutuskan untuk berada dalam hubungan. Mazel tov!

Taylor, gadis paling menakutkan dalam bidang kejujuran anda, dan Derek, lelaki yang paling senyap di dalam pasukan bola sepak, jatuh cinta, dan Taylor bersedia untuk “menyambung secara rohani” melalui S-E-X. Bow chicka wow-wow.

Raven dan Adam (yang, pendedahan penuh, saya panggil “Matt” untuk keseluruhan rekap ini dan kemudiannya perlu dipastikan) berada di persimpangan: Raven takut ketakutan di Fantasy Suite, tetapi dia tahu ia langkah seterusnya. Apa nak buat!?

KRISTINA SCHULMAN, JAIMI KING, DIGGY MORELAND, DANIELLE MALTBY, DOMINIQUE ALEXIS, DEAN UNGLERT, HALEY FERGUSON, CHRISTEN WHITNEY
PHOTO: Paul Hebert

Tiba-tiba kami memotong dua bulan kemudian, dengan Chris Harrison mengadakan perjumpaan semula di gudang itu di kawasan 51, di mana mereka mempunyai semua perjumpaan. Saya, untuk satu, sangat gembira melihat Alexis dan Danielle M. dan mendengar semua orang yang menghina Dean. Kemudian Chris mengeluarkan Corinne kerana ada “lebih banyak untuk memberitahu” mengenai insiden yang menutup pengeluaran. Lihatlah, saya setuju, tetapi orang yang tidak kita dengar adalah pengeluar yang memfailkan aduan yang menutup persembahan itu. Tetapi dalam mana-mana, di sini datang DeMario! Perbualan itu bersandar tetapi tidak seperti tidak selesa kerana boleh. Mereka berdua terapi, yang kelihatan seperti langkah pintar. Corinne sedang merancang barisan fesyen. Mereka memeluk, dan sudah berakhir. Nah, OK kemudian.

Christen dan Jasmine telah meludah ke media sosial? Jasmine berkata dia “tersentuh dan bingung” oleh segala-galanya, gabungan emosi yang saya bayangkan Jasmine merasa banyak. Dan kami mendapat jawapan terakhir: kerang: Christen memang seperti kerang.

Kristina lagi mengatakan dia “tidak dihormati” oleh D-Lo. Akhirnya, Dean seperti, “Ini salah saya” dan D-Lo adalah seperti, “Ya, itu adalah kesalahan Dean” dan, Kristina, adakah anda mendapat ini? Apabila seorang lelaki jahat kepada kamu, itu salahnya, bukan kesalahan gadis yang lain. Chris Harrison merujuk kepada Dean / Kristina sebagai “Kris-Dean-a” yang saya rasa tidak baik sebagai pasangan nama saya untuk mereka: Deantina. Kemudian D-Lo adalah seperti, “Anda tidak terlepas Kristina, anda memanggil saya satu jam selepas kami meninggalkan Paradise” dan penonton adalah semua “Ooooooh.” Ooooooh.

“Adakah anda masih membalik-balik kami?” -Kristina

CHRISTEN WHITNEY, EMILY FERGUSON, DANIELLE LOMBARD, JASMINE GOODE, JACK STONE, ALEXIS WATERS, CORINNE OLYMPIOS, DEMARIO JACKSON
PHOTO: Paul Hebert

Sekarang untuk postmortem pasangan itu tiada siapa yang peduli: Amanda dan Robby. Mereka berkumpul selepas persembahan dan bertarikh, tetapi dia tidak bersedia untuk hubungan, dan dia menipu (setiap kembar). Melihat gembira apabila puding kembali ke hadapan kamera, Robby keluar untuk menerangkan bahawa “terdapat hubungan yang lebih daripada sekadar nongkrong.” Duh? Dia menafikan menipu. Amanda memberinya keraguan, dan semua orang dalam penonton seperti, “Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm tidak.”

Akhirnya, kita akan mendengar dari pasangan …

Lacey dan Daniel: Daniel berbohong kepada Lacey tentang jatuh cinta kepadanya. Daniel cuba menafikannya, tetapi Chris Harrison mempunyai resit video! Kata-kata tepat Daniel adalah “Saya tidak dapat mengubah status Facebook saya untuk ‘Dalam Hubungan’ dengan Lacey.”

“Anda telah melakukan dua pertunjukan ini dan anda berumur 32 tahun, apa pendapat anda?” -Lacey kepada Daniel

Lacey menceritakan kisah buruk tentang New York dan Vancouver dan seseorang yang bernama Vinny, dan gadis, anda perlu memecahkannya sepanjang jalan.

Adam dan Raven: Mereka masih bersama. Dan terkejut! Raven membawa ibu bapanya-yang tidak pernah bertemu dengan Adam-dan ia pelukan di sekelilingnya. Hanya pergi untuk menunjukkan, jika anda masih muda dan benar-benar panas dan bersedia untuk menghabiskan berminggu-minggu dari pekerjaan anda dan orang yang tersayang bekerja semata-mata pada kehidupan romantis anda, anda juga boleh mencari cinta.

Taylor dan Derek: Hei, Taylor, adakah anda seorang gadis kaya yang saya pergi ke kolej? Kerana anda terlibat. Juga, gaun hitam kecil Taylor kelihatan hebat pada dirinya. Juga, Derek kelihatan hebat juga. Juga, baik untuk mereka!

Dan akhirnya, dalam jujur ​​kegemaran saya dari musim ini, kita melihat bahawa Stephanie Beatriz dari Brooklyn Sembilan Sembilan berada di khalayak!!!