Siapkan diri anda untuk bilik merah dan bibir merah: Video muzik Taylor Swift dan Zayn Malik untuk “I Do not Wanna Live Forever” akhirnya jatuh.

Kedua-duanya telah menggoda video muzik mereka untuk trek tajuk dari yang terbaru Lima puluh Shades filem, Lima puluh Shades lebih gelap, sejak peminat mengejutkan dengan lagu itu pada awal Disember. Sejak itu, Swift dan Malik telah mencatat gambar gelap dan misteri yang mendedahkan berita video muzik beruap. Dan akhirnya, di sini, lengkap dengan pakaian dalam seksi, tembakan lif, pembongkaran hotel, dan penyamaran topeng bola. Kristian dan Ana akan bangga.

Video itu dilaporkan di St Pancras Renaissance Hotel di London, dan per Matahari, penyanyi menyebabkan £ 2,500 dalam kerosakan ke bilik-baik untuk adegan kekasih yang dihina video memberikan peminat. Malangnya, desas-desus bahawa Taylor Swift menetapkan langsir semasa tembakan tidak ditembak kerana kebanyakan kerosakan yang dilakukan adalah cermin dan beberapa bantal.

Zayn dan Taylor hanya berinteraksi seketika semasa keseluruhan video, memilih untuk mengambil gambar kamera minda-lentur, berputar dari Malik yang memecah (kerana paparazzi?) Kepada Swift-semua yang marah dan sedih ketika dia melepaskan apa yang kelihatan seperti Pat McGrath kit bibir berkilauan.

Tonton video itu, di bawah:

Swift mengumumkan video itu di Instagram pada tengah malam pada hari Jumaat, dengan pukulan merah yang sangat di-jenama Lima puluh Shades peminat.

Memuatkan

Lihat di Instagram

Lima puluh Shades lebih gelap hits teater Februari 10.