Sama seperti DVR yang memotong dua minit terakhir rancangan kegemaran anda atau apabila anda melepaskan penghantaran UPS sebentar, Wells mencium Danielle M. sebelum dia meninggalkan Sarjana Muda di Syurga cukup gementar untuk melepaskan pertunjukan sama sekali. Fikirkanlah: Ciuman yang paling tulen dan penuh semangat pada acara ini berlaku tepat sebelum mata kita, dan kemudian dia hanya … pergi! Bagaimana anda berjalan kaki dari itu ?! (OK, ya, saya tahu, dia pergi untuk tujuan yang baik: untuk melakukan kerja kanak-kanak di Afrika.)

Tetapi mungkin filem itu, cerita cinta-belum lagi. Sarjana Muda di Syurga selesai penggambaran kurang dari dua bulan lalu, dan Danielle sudah kembali di Nashville (di mana, dengan mudah, Wells tinggal juga). Dan pada 22 Ogos, kedua-duanya digambarkan bersama meraikan pengantin baru Carly Waddell dan berita bayi Evan Bass.

Sekarang, Wells dan Danielle sudah dekat selama bertahun-tahun; hanya kerana khabar angin berpusing dan Internet mengasyikkan tentang percintaan yang berpotensi tidak bermakna mereka tidak boleh bertahan lagi sebagai kawan. Tapi, siapa yang ada ini jenis ciuman dan tidak memberikan hubungan yang mencuba?

Oleh itu, saya pergi terus ke sumber-yang akan Wells-untuk sampai ke bahagian bawah ciuman itu dan mengetahui sama ada benar-benar berharap untuk kedua-dua.

Glamour: Ciuman antara anda dan Danielle lebih panas daripada cuaca di Mexico. Bilakah anda tahu anda akan menciumnya?

Wells Adams: Mungkin jauh sebelum pertunjukan bermula, menjadi adil. Danielle dan saya telah berteman selama bertahun-tahun. Saya pergi The Bachelorette, dan dia pergi Sarjana Muda, dan saya masih ingat berfikir, “Oh, ini adalah pelik, kami sama-sama melakukan perkara yang sama, jika pernah ada dunia di mana kami berada di pertunjukan yang sama, saya fikir saya mahu membuatnya berlaku.” Saya rasa dia mungkin merasakan cara yang sama. Kami pergi pada tahun-tahun yang lalu dan tidak ada apa-apa yang berlaku daripadanya, jadi ia adalah salah satu daripada perkara-perkara di mana kita harus melihat apa yang ia suka. Apabila dia pergi, ia seperti, “Saya juga boleh melakukannya sekarang.”

Glamor: Dia memberikan reaksinya kepada kami selepas kamera, tetapi kami tidak pernah mendengarnya.

Wells: Saya tidak benar-benar bercakap mengenainya. [Dan sehingga seluruh pelakon melihatnya di TV] tiada siapa yang tahu bahawa saya melakukannya!

Glamour: Mengapa kamu tidak memberitahu orang lain??

Wells: Baiklah, kerana perkara pertama yang saya katakan ketika saya sampai di sana ialah, “Saya tidak ada sesiapa pun untuk mengenainya, saya tidak ada di sini untuk membuat tarikh, saya tidak di sini untuk mencuri gadis lelaki.” Saya tidak mahu memberitahu semua orang bahawa dan kemudian mereka menjadi seperti, “Oh Tuhan saya, dia benar-benar penuh dengan omong kosong. Dia akan cuba dan berhubung dengan siapa saya bertarikh.” Juga, ada sedikit keseronokan untuk mengetahui apa reaksi setiap orang apabila mereka melihatnya-bukan hanya orang-orang di acara itu, tetapi juga pulang ke rumah di Nashville [di mana saya dan Danielle hidup]. [Saya tahu] sekumpulan teman kecil kami akan terkejut apabila melihatnya.

Glamor: Jadi, inilah soalan besar: Adakah anda mempunyai harapan untuk berdua??

Wells: Ya, pasti ada harapan untuk kita. Bagaimanapun, semua orang perlu meletakkan segalanya ke dalam perspektif. Semua orang berkencan di acara dan menjadi romantis. Kisah kecil kami [antara saya dan Danielle] bermula pada akhir [ketika dia hendak pergi]. Dan kemudian dia pergi ke Afrika selama beberapa minggu, jadi kami jauh di belakang. Saya menyedari Amerika benar-benar perkenalkan perkara ini, tetapi kita jauh dari itu, terutamanya kerana kita tidak berada di antara satu sama lain. Ia adalah perkara yang aneh yang datang ke rumah dan menonton pertunjukan kembali dan merasakan begitu banyak tekanan dari orang lain untuk membuat sesuatu yang anda tidak pasti ada di sana untuk bermula dengan. Dan saya fikir bahawa kemagnetan perlu berlaku secara semula jadi dan tidak dipaksa daripada kuasa luar. Saya faham semua orang mahu kita menjadi sesuatu dan itu indah dan cantik, tetapi jika ia akan berlaku, ia perlu berlaku kerana kita bersama-sama, bukan kerana orang lain menghantar kami begitu keras di Twitter.

Memuatkan

Lihat di Instagram

Glamour: Bilakah anda mula bercakap dengannya selepas dia pulang dari Afrika?

Wells: Saya tidak pernah melepaskan telefon saya di Syurga, jadi sebaik sahaja dia meninggalkan telefon bimbitnya, kami bercakap seperti jam selepas itu.

Glamor: Dan saya menganggap anda bercakap tentang ciuman, jadi apa yang anda katakan?

Wells: Saya rasa dia berkata, “Saya selalu tertanya-tanya apa yang akan menjadi seperti itu.” Saya berkata, “Saya selalu tertanya-tanya apa yang akan menjadi seperti!” Dan kemudian saya fikir saya berkata, “Bagaimana untuk awak?” Saya rasa dia berkata, “Ia lebih baik daripada yang saya fikir ia akan berlaku!” [Ketawa.]

Glamour: Adakah ada yang bercakap tentang kapan ini akan berlaku lagi?

Wells: Ia seperti, “Baiklah, jadilah perjalanan anda?” Jadi saya berkata, “Apabila anda kembali ke Nashville, kami akan memikirkannya.”

Glamor: Jadi, anda telah menganggapnya?

Wells: Tidak. Maksud saya, sebenarnya dia baru pulang beberapa minggu lalu.

Glamour: OK, tapi itu sudah beberapa minggu yang lalu!

Wells: Tetapi sekarang kita keluar di Los Angeles … mari kita lihat di mana ini akan pergi. Kami sekarang berada di tengah-tengah ribut ini [perhatian media], dan ia agak canggung dan pelik. Sebelum ini, kami selalu keluar setiap masa dan kami hanya kawan. Kami akan pergi untuk menunjukkan bersama. Kini apabila anda keluar, ia agak pelik kerana orang mengenali kami dan mengambil sesuatu. Itu hanya membuat perkara canggung. Oleh itu, terdapat banyak soalan yang perlu dijawab secara dalaman di antara kami sebelum kita mengetahui apa yang sedang berlaku.

Glamor: Mari kita bercakap tentang anak-anak wayang untuk kedua, yang mana anda mahir dengan jelas. Adakah anda sama-sama bimbang bagaimana rehat yang lain akan bertindak balas?

Wells: Saya fikir sebab mengapa saya seorang pelayan bar benar-benar baik kerana tiada siapa yang menganggap saya serius. Itulah keperibadian saya. Mana-mana orang ini akan bersetuju bahawa Wells adalah lelaki badut kelas. Saya tidak pernah memberitahu sesiapa mengenai boneka sama ada, jadi saya benar-benar teruja untuk melihat apa yang mereka katakan tentang itu [apabila disiarkan].

Glamour: Dan?

Wells: Semua orang suka! Ia lucu! Ia adalah perkara paling bodoh di dunia, dan ia sangat lucu! Dan ia memberi konteks bagus kepada … keadaan gila yang saya dapat memberikan konteks dalam seperti 10 saat boneka, yang bagus.

Glamour: Jadi jika ada versi boneka Danielle dan Wells, adakah mereka akan mendapat kebahagiaan mereka? Adakah anda mahu melihat ini berlaku? [Ketawa]

Wells: Saya ingin semua boneka gembira dan mencari kebahagiaan. Kita akan lihat! Siapa tahu? Saya tidak mendapat jawapan untuk anda, walaupun saya tahu anda mahukannya.

Glamour: Kemudian bagaimana dengan ini: Adakah ini akhir dari anda Sarjana Muda perjalanan, atau adakah anda melihat diri anda menyertai lebih banyak spin-off francais? Lebih banyak Syurga, atau Permainan Musim Sejuk, atau bahkan sebagai Sarjana Muda satu hari?

Wells: Mereka tidak meminta saya, tetapi saya tidak akan pernah berhenti kerja bartending Syurga]. Itulah perkara kegemaran saya yang pernah saya lakukan. Saya digunakan untuk bartend di kolej, dan itu adalah pengalaman yang paling menyeronokkan dalam hidup saya.

The Sarjana Muda di Syurga akhir malam Isnin malam di 8:00 PG. ET pada ABC.